يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۷۹۴
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مشکلات روستای خورشهاب گفت: این روستا مشکلاتی از جمله در حوزه آب آشامیدنی، اشتغال اهالی و کمبود امکانات ورزشی دارد که باید رسیدگی و حل شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله صفایی بوشهری با حضور در روستای خورشهاب از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان، ضمن بازدید از نقاط مختلف این روستا در دیدار با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
 
وی در این بازدید که مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار تنگستان، امامان جمعه دشتی و تنگستان و نماینده گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز حضور داشتند گفت: عجیب است این روستا به اندازه تاریخ پرشکوه، مردم خوب و ظرفیت‌های موجودش، پیشرفت نکرده است و کمبود‌های زیادی دارد.
 
امام جمعه بوشهر با اشاره به مشکل آب این روستا، با بیان اینکه روستای خورشهاب در طول روز به ۵۰۰ متر مکعب آب نیاز دارد، اما به طور متوسط هفته‌ای ۲ ساعت بیشتر آب ندارد و لازم است مسئولان هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.
 
وی یکی دیگر از مشکلات این روستا را اشتغال عنوان کرد و افزود: شغل بیشتر اهالی صیادی است و برای بهبود وضع اشتغال خوب  است که صنایع تبدیلی آبزیان در روستا، ایجاد شود.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین بر ایجاد مراکز ورزشی برای جوانان، بهبود مبلمان روستا، ایجاد مکان‌های فرهنگی و دارالقرآن و اجرای طرح توسعه مسجد روستا تاکید کرد.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با مردم روستای خورشهاب به همراه برخی مسئولان مصوباتی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به ساخت مخزن آب ۱۰ هزار لیتری، تهیه ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان این روستا از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) و گروه‌های جهادی این ستاد، تهیه مخازن خانگی ذخیره آب برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی، اهدای ۱۵۰ هدیه برای بانوان نیازمند این روستا در سالروز ولادت حضرت زینب (س) از طرف امام جمعه بوشهر و پیگیری اشتغال دریا پایه، ساخت سالن ورزشی و کمک به طرح توسعه مسجد از طرف فرمانداری تنگستان اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر