يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت 580 نفر از ایتام شهرستان کنگان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در آیین تجلیل از حامیان اکرام ایتام در کنگان اظهار داشت: کمیته امداد حمایت‌های بسیار خوبی از ایتام و نیازمندان انجام داده و روز به روز این حمایت‌ها بیشتر و موثرتر شده است.\n\nرئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه هزار و 600 خانوار شامل بیش از هفت هزار نفر جمعیت در دو شهرستان کنگان و عسلویه تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۲۰۱
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت 580 نفر از ایتام شهرستان کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در آیین تجلیل از حامیان اکرام ایتام در کنگان اظهار داشت: کمیته امداد حمایت‌های بسیار خوبی از ایتام و نیازمندان انجام داده و روز به روز این حمایت‌ها بیشتر و موثرتر شده است.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه هزار و 600 خانوار شامل بیش از هفت هزار نفر جمعیت در دو شهرستان کنگان و عسلویه تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

\n\n

شمس‌الدینی افزود: قریب به 400 نفر ایتام تحت پوشش در کنگان و عسلویه وجود دارد که از این تعداد سن 250 نفر از آنها زیر 18 سال است.

\n\n

وی گفت: هم‌اکنون 580 نفر حامی حقیقی و حقوقی ایتام این دو شهرستان هستند که اکثر این حامیان شهرستانی و سرانه اهدایی هر حامی ماهیانه حدود 550 هزار ریال است.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان یادآور شد: درآمد 11 ماهه اول سال واحد اکرام ایتام قریب دو میلیارد و 400 میلیون ریال بوده و سرانه ماهیانه هر کدام از ایتام بصورت نقدی، کالا و خدمات 820 هزار ریال بوده است.

\n\n

شمس‌الدینی بیان کرد: سرکشی به خانوارهای تحت پوشش و آشنایی با مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر