دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۶۰
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور به بنگاه‌های صنعتی این استان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین حسینی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: واحدهای صنعتی استان می‌توانند بر همین اساس نسبت به ثبت نام تسهیلات بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور از طریق سامانه بهین یاب ( https://www.behinyab.ir ) در بانک‌های صنعت و معدن و توسعه تعاون قدام کنند.

وی بیان کرد: اولویت اصلی برای پرداخت تسهیلات و تامین مالی با فعال سازی واحدهای راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل( جایگزینی واردات)، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی است.

حسینی ادامه داد: میزان منابع در اختیار هر استان بر اساس سهم (درصد) استان از کل منابع ایجادی است و با توجه به روند جذب در استان‌ها، قابل تغییر خواهد بود.

وی عنوان کرد: ۷۰ درصد از منابع ایجاد شده برای بخش سرمایه در گردش و ۳۰ درصد از منابع نیز برای بخش سرمایه ثابت با نرخ سود بانکی یارانه دار خواهد بود.

حسینی ادامه داد: متقاضیان سرمایه در گردش و سرمایه ثابت در مناطق کمتر برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد و مناطق برخوردار با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد جهت استفاده از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب نسبت به ثبت نام خود اقدام و یا جهت کسب اطلاع بیشتر به سازمان صمت استان بوشهر مراجعه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر