شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۷۷
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همکاری و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و بخش‌های صنعتی استان بوشهر رونق و پیشرفت استان را در پی دارد.

به گزارش فکرشهر از  صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در مراسم هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر استان بوشهر با اشاره به به نقش مهم پژوهش در عرصه‌های مختلف، توجه به آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: در استان بوشهر ظرفیت‌های مهمی از جمله پارک علم و فناوری، دانشگاه و مراکز آموزشی و پژوهشی وجود دارد که باید با هم هم‌افزایی و تعامل داشته باشند.

وی بر هماهنگی بین دانشگاه‌های استان بوشهر در حل مشکلات یکدیگر تاکید کرد و افزود: همکاری و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و بخش‌های صنعتی ضروری است، زیرا سبب رونق و پیشرفت استان می‌شود.

استاندار بوشهر پیوند بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر را ضروری دانست و عنوان کرد: باید در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و بخش خصوصی تا سال آینده پیوند و اتصال شکل گرفته باشد.

وی گفت: در جلسه شورای اداری استان بوشهر در واگذاری فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان به دانشگاه‌ها تاکید می‌شود و باید این مهم در هر اداره و دستگاه تعریف شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مسئولان در این راستا کمک‌های لازم را انجام می‌دهند، افزود: می‌توان با برخی مقررات، فرایند پیوند و اتصال دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی را شتاب بخشید.

استاندار بوشهر گفت: امیدواریم سال آینده سال متفاوتی در فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های استان داشته باشیم و شاهد شاخص‌های بهتری در حوزه تعامل دانشگاه و صنعت باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر