دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۹۷
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: امام جمعه موقت برازجان خواستار اقدامات اورژانسی و زودبازده برای کنترل قیمت‌ها شد و گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای رفع مشکلات آب دشتستان انجام شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت: سختی و حساسیت شغل پرستاری بر هیچ کسی پوشیده نیست بویژه دوران بیماری منحوس کرونا که کادر درمان و پرستاران ایثارگر خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: مردم ما همیشه قدردان کادر بهداشت و درمان خواهند بود و درود می‌فرستیم به روح مطهر شهدای مدافع سلامت که در دوران کرونا برای خدمت به وطن جان خود را از دست دادند.

امام جمعه موقت برازجان بیان کرد: این روزها جریانی در کشور مشاهده می‌شود که دولت را با پوشاندن اقدامات مثبت و برجسته کردن مشکلات و ضعف‌ها ناکارآمد جلوه دهد. چه بسا بالا رفتن قیمت‌ها و نوسانات ارزی هم کار اینها باشد. یک سر این شبکه به خارج و سرویس‌های جاسوسی وصل است.

وی تاکید کرد: هوشیاری مردم را می‌طلبد تا با یاری و حمایت از این دولت انقلابی بر مشکلات فائق شوند. دولت از بطن مردم است و جهادگرانه در تلاش برای گماردن مدیران کارآمد است.

انصاری افزود: دولت جدید اقدامات اساسی در زمینه دیپلماسی اقتصادی و روابط با همسایگان و کنترل بیماری کرونا انجام داده، البته ما هم معتقدیم در حد امکان می‌بایست اقدامات اورژانسی و زودبازده جهت کنترل قیمت‌ها صورت پذیرد.

دولت نباید محبوبیت و اعتماد عمومی خود را از دست بدهد

وی خاطرنشان کرد: دولت نباید محبوبیت و اعتماد عمومی خود را از دست بدهد، لذا عبور از این گردنه هم نیاز به صبر و شکیبایی ملت عزیز دارد.

امام جمعه موقت برازجان گفت: یمن در حال نزدیک شدن به مراحل سرنوشت سازی است، سعودی‌ها عرصه برایشان تنگ شده و از ترس سقوط شهرها مردم بی دفاع را می‌زنند، معارضین هم که دست تنها نیستند عمق استراتژیک دشمن را می‌کوبند.

وی با ابراز امیدواری که به زودی شکست مفتضحانه آل سعود را به چشمان خودمان ببینیم افزود: این هم شاهدی دیگر بر ثمره صبر و تحمل یک ملت در مقابل تجاوز همه جانبه است.

انصاری خاطرنشان کرد: این روزها اتفاقاتی در وین می‌افتد که آدم احساس غرور می‌کند، هیئت کشورمان آمریکا را به میز مذاکره راه نمی‌دهد و در کمال خونسردی شرایط ایران را بیان می‌کنند.

وی گفت: منطق ایران آن قدر قوی است که جوابی برایش ندارند و دولت خود را به مشورت می‌طلبند. البته بعید است که اینها به شرایط ایران تمکین کنند و تحریم‌ها را بردارند لذا می‌بایست با خودباوری تحریم‌ها را خنثی کرد.

انصاری با اشاره به مشکلات حوزه آب افزود: برنامه ریزی دولت، کشاورزان و مصرف کنندگان خانگی برای صرفه جویی و عبور از بحران آب ضروری است.

وی تصریح کرد: همان طور که زمان جیره بندی آب کم مصرف می‌کنیم باید هم اکنون نیز برنامه برای صرفه جویی داشته باشیم. با راز و نیاز و نیز برگزاری نماز باران از خداوند متعال طلب بارش رحمت الهی را کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر