يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ بخشدار شبانکاره در آخرین نشست شورای اداری سال 93:
فکرشهر: سلیمانی با اشاره به حضورمیهمانان نوروزی، گفت: مردم استان بوشهر به خونگرمی و میهمان نوازی مشهورند که همین امر و وجود فضاهای تاریخی و طبیعی مطلوب، واقع شدن در مسیر ترانزیتی و ...
کد خبر: ۱۰۲۲۷
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: آخرین نشست شورای اداری بخش شبانکاره در سال 93 برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار شبانکاره در این نشست ضمن گرامیداشت یاد امام شهدا، ایام فاطمیه را تسلیت گفته و از مشارکت مردم در جشن نیکوکاری قدردانی نمود.

\n\n

مسلم سلیمانی بر ضرورت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی دولتی نیز اشاره کرد و با اشاره به خدمات دولت در زمینه های اقتصادی، سلامت و سیاست خارجی، گفت: سفر ریاست محترم جمهور و هیات همراه در سال جاری  به استان بوشهر مصوبات خوبی دربر داشت که ان شاالله با اجرایی شدن این مصوبات، خیر و برکت آن به مردم خواهد رسید.

\n\n

وی به حضور استاندار بوشهر در شبانکاره و دستاوردهای نشست هم اندیشی توسعه این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: بخش اعظمی از مصوبات این سفر اجرایی شده و مابقی در حال پیگیری و اجرا است.

\n\n

\n\n

سلیمانی، از پیگیری ها و تخصیص اعتبارات قابل توجه توسط فرماندار دشتستان به بخش شبانکاره نیز قدردانی نمود و با اشاره به حضورمیهمانان نوروزی، گفت: مردم استان بوشهر به خونگرمی و میهمان نوازی مشهورند که همین امر و وجود فضاهای تاریخی و طبیعی مطلوب، واقع شدن در مسیر ترانزیتی و اتوبان جنوب کشور، پارک بزرگ و زیبای بین راهی،  مراکز درمانی و تعمیرگاهی، سد رییسعلی دلواری، زیارتگاه ها و قدمگاه ها، نزدیکی به مرکز استان و واقع شدن در مسیرهای برازجان و گناوه، زمینه ی حضور هموطنان و مسافران از اقصی نقاط کشور در بخش شبانکاره را فراهم نموده است.

\n\n

وی اضافه کرد: همه ی مردم و دستگاه های اجرایی شبانکاره برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده هستند.

\n\n

امام جمعه شبانکاره نیز با تقدیر از زحمات مسوولین، به موفقیت های نظام در طول 36 سال انقلاب اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها ناشی از برکت خون شهدا و رهبری های حکیمانه ی مقام معظم رهبری می باشد.

\n\n

حجت الاسلام حمادی بر انجام خدمت رسانی به مردم و حفظ دست آوردهای نظام تاکید نمود.

\n\n

در این جلسه برخی اعضا، گزارشاتی پیرامون حوزه عملکرد واقدامات اجرایی خود از جمله یادواره شهدا دشتستان، دهه مبارک فجر، تصحیلات سفر، هفته منابع طبیعی، مسائل امنیتی و ایمنی تعطیلات نوروزی، تنظیم بازار و توزیع مرغ و میوه ارائه دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از پایان نشست شورای اداری این بخش که در اردوگاه ورزشی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره برگزار می شد، مسئولین و دانش آموزان به کاشت درخت در اردوگاه اقدام نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر