يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: نمایشگاه دستاوردهای واحدهای فناور مرکز رشد علم و فناوری دشتی به مناسبت هفته پژوهش روز دوشنبه با حضور مسئولان محلی در شهر خورموج مرکز این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مرکز رشد علم و فناوری دشتی یکی از مراکز فعال و برتر این استان است که توانسته در زمینه‌های پژوهش کاربردی موفقیت‌های بسیار خوبی بدست آورد.

حسن حبیبی افزود: در زمان حاضر ۱۶۰ شرکت دانش بنیان در هفت مرکز شهرستان استان بوشهر فعالیت دارند که در صورت حمایت بیشتر مسئولان می‌توانند وابستگی شرکت‌های تولیدی را به خارج  کاهش دهد.

حبیبی بیان کرد: بسیاری از تولیدات این شرکت‌های دانش بینان نیاز اساسی جامعه است که در گذشته وابسته به دیگر کشورها بود.

وی  ادامه داد: محصولات و قطعات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان  استان بوشهر نیاز صنعت را تأمین می‌کنند و در صورت حمایت بیشتر دیگر نیازی به دور زدن تحریم‌ها نیست.

رئیس پارک علم وفناوری خلیج فارس بوشهر یادآورشد: امروز دستاوردهای جوانان شهرستان دشتی شامل ۱۸ شرکت دانش بینان در قالب ۳۰ طرح تولیدی در زمینه کشاورزی، صنعتی، قطعات ماشین آلات در نمایشگاه شهر خورموج  به نمایش  در آمده است.

فرماندار دشتی  گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تولیدات این شرکت ها را خریداری و از آنها حمایت لازم را داشته باشند.

عبدالله نادری افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح وعصر برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر