جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: 9 ایستگاه انتظامی در پارک ها و تفرجگاه ها برای برقراری امنیت و آسایش مهمانان نوروزی در این شهرستان استقرار خواهند یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: عموم مردم باید توجه داشته باشند که در ایام تعطیلات برای رفتن به مسافرت، مدت طولانی منازل خود را بدون مراقب ترک نکنند زیرا این امر می تواند عاملی در جلوگیری از سرقت احتمالی از منازلشان باشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: 9 ایستگاه انتظامی در پارک ها و تفرجگاه ها برای برقراری امنیت و آسایش مهمانان نوروزی در این شهرستان استقرار خواهند یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمیدرضا انصاری روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: عموم مردم باید توجه داشته باشند که در ایام تعطیلات برای رفتن به مسافرت، مدت طولانی منازل خود را بدون مراقب ترک نکنند زیرا این امر می تواند عاملی در جلوگیری از سرقت احتمالی از منازلشان باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی درتعطیلات نوروز با گشت زنی محسوس و نامحسوس، همواره سعی در مراقبت از منازل سطح شهر خواهد داشت اما رعایت نکات ایمنی توسط مردم امری اجتناب ناپذیر است.

\n\n

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های این فرماندهی گفت: برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر، سارقان و کشف سرقت و رشد و تعالی رفتار سازمانی و فردی از اولویت های کاری مجموعه انتظامی شهرستان در سال جاری بود.

\n\n

وی با اشاره به این که درصد بالایی از سارقان در دشتستان بومی شهرستان نیستند اضافه کرد: نیروی انتظامی اقدامات خوبی برای کشف سرقت و دستگیری سارقان در سال 93 داشته که شاهد کاهش 4 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته دراین شهرستان هستیم.

\n\n

انصاری اضافه کرد: همچنین امسال کاهش 4 درصدی جرائم خشن، افزایش 430 درصدی کشفیات مواد مخدر و بالای 93درصد از سرقت ها از افتخارات مجموعه انتظامی دشتستان است.

\n\n

به نوشته ایرنا، وی با اشاره به رویکرد ایجاد صلح و سازش با همکاری دیگر دستگاه های قضایی، ائمه جمعه و برخی از معتمدان محلی در برخورد با اختلافات از کاهش 50 درصدی قتل در سال جاری نسبت به سال گذشته در دشتستان خبر داد و این موضوع را تجربه ای شیرین و موفق برشمرد.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتستان اظهارکرد: فعالیت خوب پلیس فتا در این شهرستان باعث شد تا همه جرایم سایبری که شاکی خصوصی داشتند، کشف و با مجرمان برخورد شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر