جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۴۹۹
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گروه‌های جهادی استان بوشهر در ایام کرونا حماسه آفریدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از جهادگران نهضت جهادی همراه بیمار اظهار داشت: کرونا یک بیماری ناشناخته است و فرهنگ رعایت بهداشت بیماری کرونا نهادینه شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان بوشهر در شرایط آرامش بیماری کرونا ادامه داد: در برخی از کشورها کرونا مجدداً شدت گرفته و ما هم نباید غافل شویم و عادی‌انگاری در این زمینه صورت نگیرد.

امام جمعه بوشهر کنترل مرزها را ضروری دانست و اضافه کرد: در حال حاضر که گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها حضور ندارند، مراعات بهداشت بیماری کرونا در جامعه را فرهنگ سازی کنند.

وی به اهمیت کار خیر اشاره کرد و افزود: زمانی ارزش انسان‌ها مشخص می‌شود که در بحران‌ها و گرفتاری‌ها وارد صحنه شوند و به جامعه خدمت کنند و شرایط سخت را طوری مدیریت کنند که جامعه از آن فضای سخت بیرون بیاید.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در شرایط کرونا کادر درمان با تمام وجود در صحنه به خدمت‌رسانی پرداختند و گروه‌های جهادی نیز حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ ایران و استان بوشهر کم نظیر است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم هستند گفت: بسیج و سپاه همانطور که در دفاع مقدس در خط مقدم بودند در ایام مبارزه با بیماری کرونا نیز در خط مقدم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر