دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرهنگ وحید زرین کلاه خبر داد:
به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری یک باند 4 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط بیش از 10 کیوگرم مواد مخدر خبر داد...
کد خبر: ۱۰۲۵۲
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خواب را  از چشمان متجاهران وقاچاقچیان مواد مخدر گرفته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری یک باند 4 نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط بیش از 10 کیوگرم مواد مخدر خبر داد.

\n\n

زرین کلاه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 760 طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده و امنیت مه محور در استان انجام شده که عملیات اخیر و کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر در نتیجه همین طرح هاست.

\n\n

رییس کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: خبری مبنی بر فعالیت باندی به سرکردگی فردی به هویت معلوم در بحث تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر بوشهر به این پلیس واصل که که پس از تحقیقات و اقدامات لازم رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

\n\n

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سرکردهباند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را در منزل خود جهت خرد فروشی نگهداری نموده است تا در فرصت مناسب در بین مشتریان خود توزیع نماید.

\n\n

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی نسبتبه شناسایی مخفیگاه نامبرده اقدام و در یک عملیات ضربتی و اطلاعاتی متهمان دستگیر شده و مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک  از مخفیگاه انان کشف وضبط شد.

\n\n

زرین کلاه، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 558 گرم تریاک، 15 گرم سوخته تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز بهمراه آلات وادوات استعمال مواد مخدر را کشف و ضبط نمودند.

\n\n

وی گفت: 4 نفر مهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

\n\n

رییس کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: مواد مخدر بلای خانمان سوز است و امنیت اجتماعی مردم را به خطر  می اندازدلذا پلیس مبارزه با مواد مخدر هیچ فرصتی به قاچاقچیان و سوداگران مرگ نخواهد داد  تا از طریق مقاصد شوم خود ، گستره اجتماع را به فساد  وتباهی بکشانند

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر