سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۵۴۵
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

فکرشهر:  ناظر گمرک‌های استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های بندری مناسبی برای تجارت در شهرستان‌های گناوه و دیلم وجود دارد که باید توسعه یابند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، بهروز قره‌بیگی در نشست با فرمانداران گناوه و دیلم اظهار داشت: باتوجه به افزایش فعالیت تجار و بازرگانان این دو شهرستان، توسعه زیرساخت‌ها موجب رونق اقتصاد و تقویت اشتغال مردم این منطقه خواهد شد.

وی بیان کرد: گمرک های استان بوشهر در ارائه خدمات و تشریفات گمرکی و توسعه فعالیت در رویه‌های تجاری صادرات و واردات آمادگی کاملی دارند.

ناظر گمرک‌های استان بوشهر بر خدمات رسانی شایسته به مردم و فعالان اقتصادی در کنار قانون‌مداری تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولان ذی‌ربط در این حوزه از مهم‌ترین شاخص‌های اجرای قوانین و خدمات رسانی بهینه به مردم و مرزبانان واقعی است.

قره‌بیگی یادآورشد: باید راهکارهای مناسب برای توسعه فعالیت در گمرک های گناوه و دیلم اتخاذ شود.

فرماندار گناوه در این نشست گفت: ماموریت  اصلی و دغدغه همه ما ارائه خدمات بی منت به مردم و تلاش بی وقفه در این زمینه ست.

محمد تقی صفری خواستار حل مشکلات و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز گمرک گناوه به عنوان پیش زمینه توسعه فعالیت‌های بندری شد و افزود: فرمانداری در این زمینه آمادگی دارد و باید به مطالبات مردم و فعالان اقتصادی اهتمام جدی شود.

فرماندار دیلم گفت: فرمانداری شهرستان آمادگی لازم را برای حل مشکلات تجار و فعالان اقتصادی دارد.

ناصر کشاورزی  بر ارائه راهکارهای لازم برای افزایش فعالیت تجاری و رفع مشکلات به ویژه صادرکنندگان تاکید کرد.

در این سفر ناظر گمرک‌های استان بوشهر و هیات همراه، علاوه بر برگزاری جلسات تخصصی با مدیران گمرک‌های گناوه، دیلم و ریگ و اتخاذ تصمیم‌های لازم با کارکنان و  واحدهای مختلف دیدار و بازدید و بررسی‌های لازم پیرامون رفع مشکلات جاری این گمرک ها به عمل آورده و دستورات لازم صادر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر