شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۵۷۱
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: اعضای شورا شهر بوشهر با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای کمک به تیم شاهین شهرداری بوشهر و حل مشکلات این تیم موافقت کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در حالی که تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل مشکلات مالی، دیروز برابر تیم مس کرمان حاضر نشد، سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به شرایط تیم شاهین شهرداری و به منظور حفظ سرمایه شهرداری و امتیاز این تیم، اعضای شورا با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به تیم موافقت کردند و مقرر شد این مبلغ در متمم بودجه لحاظ شود.
 
ایمان زندی نیا ادامه داد: همچنین مقرر شد شهرداری فرآیند واگذاری امتیاز تیم را بر اساس روال قانونی انجام دهد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: برای حمایت از تیم فوتبال شاهین شهرداری و جذب حامی، امتیاز این تیم برای سومین بار به مزایده گذاشته می‎‌شود و در صورت فروش نرفتن امتیاز تیم در مزایده، تیم با قیمتی نازل‌تر‎ به مالکان اصلی شاهین واگذار خواهد شد.
 
جعفر پورکبگانی، خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری از همان ابتدا اعلام کرده بودند با توجه به کمبود اعتبار قادر به تیم‌داری نیستند.
 
وی گفت: شورای شهر بوشهر تاکنون ۵۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده است و با ورود لایحه جدید شهرداری به شورا نیز ۲۰ میلیارد اعتبار جدید به تیم تزریق می‏‎‌شود.
 
رئیس شورای شهر بوشهر تاکید کرد: البته با این رویه تیم شاهین راه به جایی نمی‏‌برد و باید مسئولان ارشد استان برای حمایت از شاهین بوشهر پای کار بیایند تا از ظرفیت صنایع پردرآمد استان سهمی برای حمایت از تیم پرطرفدار شاهین مشخص شود.
 
وی عنوان کرد: شاهین شهرداری بوشهر در حالی به شرایط امروزی رسیده که در اوج کم اعتباری ۱۸ بازیکن غیربومی به خدمت گرفته است و حتی برای دیدار با سایپا در هتلی چهار ستاره اردو زد.
 
پورکبگانی گفت: درباره انتخاب اعضای هیات مدیره شاهین بوشهر نیز در هر دو حالت، انتخاب افراد از داخل و بیرون از مجموعه شهرداری مشکلاتی برای شاهین شهرداری بوشهر ایجاد کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر