دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات قایقرانی دارگون بوت مردان کشور در بوشهر با قهرمانی تیم سکان این بندر پایان یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی انجمن دراگون بوت جمهوری اسلامی ایران، در این رقابت‌ها که به مناسبت  18 اسفند روز بوشهر برگزار شده بود، 13 تیم از تهران (3 تیم)، آذربایجان شرقی (2 تیم)، هرمزگان (2 تیم)، بوشهر (5 تیم) و کرمانشاه شرکت داشتند.\n\nاین مسابقات در دو رده سنی بالای 23 سال، پیشکسوتان و آزاد برگزار شد که در پایان، رده سنی بالای 40 سال مسافت دو هزار متر آزاد و 200 متر تیم سکان بوشهر اول، تهران دوم و جاشو از بوشهر سوم شدند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: مسابقات قایقرانی دارگون بوت مردان کشور در بوشهر با قهرمانی تیم سکان این بندر پایان یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی انجمن دراگون بوت جمهوری اسلامی ایران، در این رقابت‌ها که به مناسبت  18 اسفند روز بوشهر برگزار شده بود، 13 تیم از تهران (3 تیم)، آذربایجان شرقی (2 تیم)، هرمزگان (2 تیم)، بوشهر (5 تیم) و کرمانشاه شرکت داشتند.

\n\n

این مسابقات در دو رده سنی بالای 23 سال، پیشکسوتان و آزاد برگزار شد که در پایان، رده سنی بالای 40 سال مسافت دو هزار متر آزاد و 200 متر تیم سکان بوشهر اول، تهران دوم و جاشو از بوشهر سوم شدند.

\n\n

در رده سنی زیر 23 سال مسافت 200 متر تیم‌های سکان و لیان بوشهر اول و دوم شدند و تیم بامداد صنعت هرمزگان سوم شد.

\n\n

رده بزرگسالان مسافت دو هزار متر تیم های سکان، اژدها سوران پارسی و پرشین گلف به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

\n\n

در مسافت 200 متر همین رده تیم‌های اژدها سوران پارسی، پرشین گلف و سکان بوشهر عناوین اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر