يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۹۳۴
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳

فکرشهر:  مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر گفت: با کمک کارشناسان پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دوراهک نوزاد عجول در آمبولانس به دنیا آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین ناظمیان‌پور اظهار داشت: شب گذشته خبر شروع دردهای زایمان مادر باردار که با خودروی شخصی در حال انتقال به بیمارستان بود به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیّر اطلاع داده شد که بلافاصله کارشناسان پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک با یک دستگاه آمبولانس به محل مأموریت واقع در محور دوراهک به کنگان اعزام شدند.

وی افزود: در این مأموریت مادر باردار برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس منتقل و با توجه به دردهای شدید و مشاهده آغاز فرایند زایمان، سریعاً تیم اورژانس با کمک به مادر و ایجاد شرایط مناسب در داخل آمبولانس به تولد نوزاد کمک کردند.

ناظمیان‌پور افزود: در این زایمان مادر ۳۷ ساله افغانستانی هفتمین فرزند خود سالم به دنیا آورد و دختر کوچولو در آمبولانس به زندگی لبخند زد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: همکاران اورژانس ۱۱۵ دوراهک پس از باز و تمیز کردن راه‌های هوایی، گرم کردن و کلامپ بند ناف و مراقبت‌های لازم، مادر و نوزاد را جهت مراقبت‌های تکمیلی با وضعیت عمومی خوب به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل کردند.

ناظمیان پور افزود: در این مأموریت احسان وطن‌پرست و نوید حق‌شناس تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک حضور داشتند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک است که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه‌جا به‌صورت رایگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر