شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی ومحلی کشورگفت: آمار بیمه شدگان این رشته ورزشی امسال با 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 520 هزار نفر رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا جعفری روز شنبه درمجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر افزود: امسال این فدراسیون به عنوان فدراسیون برتر درحوزه فرهنگی معرفی شد.\n\nوی اضافه کرد: پرورش نیروی انسانی، برگزاری جشنواره های ورزشهای بومی و محلی کشوری واحیای این رشته از مهم ترین اهداف این فدراسیون در سال 94 است.
کد خبر: ۱۰۳۰۲
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی ومحلی کشورگفت: آمار بیمه شدگان این رشته ورزشی امسال با 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 520 هزار نفر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا جعفری روز شنبه درمجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر افزود: امسال این فدراسیون به عنوان فدراسیون برتر درحوزه فرهنگی معرفی شد.

\n\n

وی اضافه کرد: پرورش نیروی انسانی، برگزاری جشنواره های ورزشهای بومی و محلی کشوری واحیای این رشته از مهم ترین اهداف این فدراسیون در سال 94 است.

\n\n

جعفری بیان کرد: با هماهنگی هایی که وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته برگزاری مسابقات و جشنواره بازی های بومی و محلی کشورهای عضو اکو در دستور کار این فدارسیون قرار گرفته است.

\n\n

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: جمعیت زیادی در روستاها زندگی می کنند که نیاز است مسوولان دربحث های مختلف از جمله ورزش زمینه لازم را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

\n\n

به نوشته ایرنا، کشتکار افزود: ما وظیفه داریم بازی های بومی محلی را برای نسل کنونی احیا و به نسل آینده انتقال دهیم.

\n\n

دراین مجمع انتخاباتی خانم شیردل به عنوان رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر انتخاب شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر