يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۳۵
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: شورای عالی محیط زیست جنوب استان بوشهر در نخستین فرصت با حضور رئیس این سازمان و وزیر نفت و در عسلویه تشکیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سخاوت اسدی روز چهارشنبه در نشست معاون وزیر نفت با خبرنگاران بوشهری که به میزبانی سازمان بسیح رسانه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار شد، افزود: در ارتباط با محیط زیست جنوب استان بوشهر تاکنون اقدام‌های خوبی اجرایی شده که با تشکیل شورای عالی محیط زیست منطقه این مهم شتاب می‌گیرد.

وی بیان کرد: مشکل پسماندهای صنعتی منطقه عسلویه نیز حل شده چرا که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کار خود را برای ساماندهی پساب‌ها آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در موضوع مدیریت پژوهش‌ها نیز از همه پژوهش‌های دانشجویی و دکترا مرتبط به صنعت نفت مطابق با نظام‌نامه ابلاغی وزارتخانه حمایت می‌کند.

اسدی عنوان کرد: بالاترین شان برای مدیر جمهوری اسلامی نوکری مردم است و در این زمینه هر خدمتی از سوی مدیران نفتی به مردم باید بدون منت باشد که بدون تردید رویکرد مدیران واحدهای مستقر عسلویه نیز همین است.

سخاوت اسدی ادامه داد: در مبحث مسئولیت اجتماعی اقدام‌های خوبی در حال انجام است که از جمله آنها می‌توان تلاش برای تامین آب شهرستان عسلویه اشاره کرد.

وی ادامه داد: مسئله آب دغدغه به حق شهروندان استان بوشهر است که در این زمینه نشست‌هایی با مسئولان ارشد استان انجام شده است.

اسدی یادآور شد: میزان تامین آب منطقه با کمبود پنج هزار مترمکعبی مواجه است که در این راستا نیز اقدام‌های خوبی  با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این کمبود تا پایان امسال برطرف می شود.

وی ادامه داد: در موضوع استعلام زمین‌های منطقه و نگرانی‌های ایجاد شده برای شهروندان نیز در قالب تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر استعلام زمین‌ها تا پایان امسال محقق می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر