يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۳۰
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: سید محمد حسن حسینی قاری روستای چارک شهرستان دشتی در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم افتخارآفرینی کرد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت، تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰ هزار نفر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.  

حمید زارعی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت‌کننده در مرحله نهایی این دوره حضور داشتند، افزود: سید محمدحسن حسینی در رشته اذان موفق به کسب رتبه پنجم در این مسابقات شد.

وی اظهار کرد: قاریان و حافظان روستای چارک همواره با حضور در جشنواره‌ها و همایش‌های قرآنی رتبه‌های برتر و ممتاز را کسب کرده‌اند که این مهم نشان از ساری و جاری بودن قرآن در این روستا دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی کسب این رتبه را به مردم روستای چارک، شهرستان دشتی و جامعه قرآنی استان و شهرستان تبریک گفت.

پیش از این نیز  از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روستای چارک در سال جاری به عنوان روستای برتر قرآنی انتخاب و معرفی شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر