سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۵۶
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فرودگاه‌های استان بوشهر از امن‌ترین فرودگاه‌ها هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار فرماندهان و کارکنان یگان سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: به برکت تلاش‌های عزیزان در سپاه حفاظ فرودگاهی، آسمان ایران از امن‌ترین خطوط هوایی جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه حفاظت فرودگاهی یک مجموعه جهادی و انقلابی است خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق روش‌های مختلف برای ضربه‌زدن به کشور ما استفاده می‌کنند و روش تهاجم سخت و نرم را در دستور کار خود دارند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به عملیات‌های تروریستی دشمنان برای ناامن جلوه دادن ایران اضافه کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی در خط مقدم مقابله با تهاجم سخت و عرصه مقابله با تهاجم نرم شبکه‌های تروریستی و جهان استکبار قرار دارد.

وی از اهداف استکبار به ناامن جلوه دادن و تضعیف قدرت جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های دشمن در عرصه هواپیما ربایی بود که با تلاش شبانه‌روزی سپاه حفاظت هواپیمایی این مهم خنثی شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش سپاه در مقابله با اهداف دشمن تاکید کرد: امنیت صنعت هوانوردی در جمهوری اسلامی ایران با وجود انواع توطئه‌ها مرهون تلاش‌های سپاه حفاظت هواپیمایی است.

وی امنیت در صنعت هوانوردی را نشان از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: طراحی‌ها، برنامه‌ریزی و قدرت بالای میدانی سپاه حفاظت هواپیمایی نشان از اقتدار ایران اسلامی و قابل تقدیر و تحسین است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف برای ناامن کردن خطوط هوایی ایران تلاش کردند.

سرهنگ محمد جعفری با اشاره به تأسیس سپاه حفاظت فرودگاه و هواپیمایی در ۵ دیماه ۱۳۶۳ با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه‌های استان بوشهر یکی از امن‌ترین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر