جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۶۰
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دشمن حتی لحظه‌ای از فتنه انگیزی دست بر نمی دارد و تنها راه مقابله با این دسیسه‌ها وحدت، یک‌دلی و ولایت‌مداری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۹ دی افزود: این روز، روز بصیرت و تجدید میثاق امت و مردم با ولایت و رهبری است و به نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: ۹ دی نشان داد مردم مثل همیشه در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر کسی بخواهد در مقابل این جریان قرار بگیرد به طور حتم محکوم به شکست است.

جمالی ادامه داد: در این راستا مراسم گرامیداشت روز بصیرت پنجشنه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح در مصلای جمعه بوشهر با سخنرانی سردار سنایی راد معاون سیاسی ستادکل نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌‎ریزی صورت گرفته مراسم گرامیداشت ۹ دی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

جمالی بیان کرد: مردم بویژه جوانان نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌ها و موفقیت‌های چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی و عبور از نقشه های شوم دشمنان داشته اند و هر جا به جوانان اعتماد شده نتیجه مطلوب به دست آمده است.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام عرصه‌ها خط مشی مشخص کرده و در این بخش باید تمام تلاش‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب متمرکز شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر