دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۸۰
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: زیرساخت‌های اصلی جزیره خارگ باید ارتقا یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یوسف وطن دوست صبح یکشنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: این جزیره با مشکلات فراوانی روبرو است که باید برای رفع این مشکلات اقدامات اساسی انجام شود.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلات فراوانی که امروز مردم صبور خارگ با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، برگرداندن امید به مردم از جایگاه ارزشمندی برخوردار است که در این دوره شاهد تحقق اهداف دولت در رفع مشکلات خارگ به عنوان قلب تپنده اقتصاد ایران باشیم.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: باید تلاش شود زیر ساخت‌های اصلی این جزیره ارتقا یابد. وقتی زیر ساخت یک ظرفیت را ارتقا دهیم، زمان بیشتری برای رفع مشکلات دیگر در اختیار است.

وی با اشاره به مشکل تردد دریایی اهالی خارگ خاطر نشان کرد: راه برون رفت از مشکل تردد دریایی خارگ عقد یک قرارداد بلند مدت با یک شرکت دریایی معتبر است.

تلاش برای کاهش ملموس مشکلات

شهردار خارگ اظهار داشت: امید داریم تا با رویکردی ویژه در این دوره، مردم به گونه‌ای ملموس شاهد رفع مشکلات باشند.

شعیب بحرینی افزود: برآیند تلاش‌ها و اقداماتی که صورت می‌گیرد منتج به بهبود معیشت و آسایش شهروندان شود.

وی تصریح کرد: تلاش در تحقق هدف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری در مسکونی شدن جزایر که به واقع به معنای بهبود معیشت و رفاه مردم میهن اسلامی است.

توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی جزیره

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ در این نشست گفت: هم افزایی، همگرایی، همفکری مبتنی بر دغدغه مشترک نسبت به خدمت به مردم از اهمیت ویژگی برخوردار است.

حجت‌الاسلام حسین منصور نژاد افزود: تعهد و برخورداری از فرهنگ صحیح اسلامی از رموز دستیابی به توسعه پایداری شهری است و می‌تواند زمینه ساز تحول شود که بایستی تلاش کنیم تا در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی جزیره خارگ در رأس امور قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر