شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل آتش‌نشانی برازجان از آمادگی کامل آتش‌نشانی برازجان برای آخرین چهارشنبه سال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیر عامل آتش‌نشانی برازجان صبح امروز در آیین برگزاری دوره تخصصی آموزشی ترقه و آتش‌بازی اظهار داشت: شهرداری برازجان آمادگی کاملی برای برنامه‌های نوروزی دارد و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز در این مسیر اهتمام دارد.\n\n
کد خبر: ۱۰۳۴۳
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: مدیر عامل آتش‌نشانی برازجان از آمادگی کامل آتش‌نشانی برازجان برای آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر عامل آتش‌نشانی برازجان صبح امروز در آیین برگزاری دوره تخصصی آموزشی ترقه و آتش‌بازی اظهار داشت: شهرداری برازجان آمادگی کاملی برای برنامه‌های نوروزی دارد و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز در این مسیر اهتمام دارد.

\n\n

\n\n

بهروز ابوالفتحی با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش آشنایی با ترقه و آتش‌بازی افزود: در آستانه فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان، کلاس‌های تخصصی آموزشی آشنایی با خطرات ترقه و آتش‌بازی را برگزار کرده است.

\n\n

\n\n

وی خاطرنشان کرد: هر ساله ما شاهد بروز حوادث بسیار دلخراشی هستیم که متاسفانه کودکان و نوجوانان قربانی اصلی این حوادث هستند.

\n\n

\n\n

ابوالفتحی ادامه داد: این کلاس‌ها در واقع به‌منظور پیشگیری و کاهش تلفات ناشی از مواد منفجره، توسط مربیان آتش نشانی، در مدارس و مساجد حوزه عملیاتی این سازمان برگزار شده است.

\n\n

\n\n

مدیر عامل سازمان آتش نشانی برازجان با اشاره به ضرورت آگاهی خانواده‌ها در مقابله با حوادث احتمالی ابراز داشت: این آموزش‌ها تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر