جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: از سوی معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای به ستاد روز ملی خلیج فارس رسیده و در آن به برگزاری باشکوه برنامه‌های این روز تاکید شده است.به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس با قدردانی از کسانی که در ستاد هماهنگی خدمات سفر همکاری داشتند اظهار داشت: در سالی که بنام فرهنگ و اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده با کمترین هزینه بیشترین فعالیت را در ستاد خدمات سفر داشتیم.
کد خبر: ۱۰۳۵
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: از سوی معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای به ستاد روز ملی خلیج فارس رسیده و در آن به برگزاری باشکوه برنامه‌های این روز تاکید شده است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم فروزانی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس با قدردانی از کسانی که در ستاد هماهنگی خدمات سفر همکاری داشتند اظهار داشت: در سالی که بنام فرهنگ و اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده با کمترین هزینه بیشترین فعالیت را در ستاد خدمات سفر داشتیم.

وی با اشاره به روز 10 اردیبهشت که بنام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است، بیان کرد: استان بوشهر با وجود بیش از 700 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس ضرورت داشت برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری باشکوه روز ملی خلیج فارس انجام شود.

فروزانی افزود: دبیرخانه دائمی ستاد روز ملی خلیج فارس به بوشهر و هرمزگان واگذار شده و ما در این نشست تلاش داریم هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌هایی که حضورشان در دبیرخانه لازم است انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: اگر برنامه‌های روز ملی خلیج فارس به  خوبی برگزار و انعکاس ملی آن نیز مطلوب باشد، نقش استان بوشهر را نیز نمایان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی معاون اول رئیس جمهور نامه‌ای به ستاد روز ملی خلیج فارس رسیده و در آن به برگزاری باشکوه برنامه‌های این روز تاکید شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر