جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در پاسخ به سوال فکرشهر مطرح شد:
فکرشهر: دکتر زارع ادامه داد: مطمئنا وقتی من از اجرای نص صریح قانون سخن می گویم، بنا بر این است که هرگز اجازه ندهیم تا از امکانات دولتی در انتخابات له یا علیه فردی استفاده شود و بر اساس رویکرد و ...
کد خبر: ۱۰۳۷۵
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مسکن مهر، پیوسته در فرمانداری رصد می شود و معاون عمرانی ما یکی از کارهای هفتگیشان حل مشکل مسکن مهر است.

\n\n

ارسلان زارع؛ سه شنبه شب، در نشست خبری پایان سال 93 خود در پاسخ به سوال فکرشهر مبنی بر قول های داده شده برای رفع مشکل مسکن مهر برازجان افزود: مشکلاتی از جمله آورده ی مالی، احداث برخی تاسیسات و شبکه ها از جمله آب و برق و مشکلی که با بانک های عامل داشته اند؛ و ما کوشش کرده ایم که بسیاری را حل کنیم و حل هم شده است و ما با اطمینان می گوییم که مجتمع مسکونی آبرسانی و پرگان در سال 1394 به بهره برداری خواهند رسید، مشروط به این که مردم کمک کرده و سهم آورده ی خود را بپردازند.

\n\n

وی پیرامون کمیته ی پیگیری طرح های ویژه ی شهرستان دشتستان نیز در پاسخ به فکرشهر، گفت: آقای استاندار یکی از پیشکسوتان مدیر، آقای تبرکی، را به عنوان دبیر طرح های استانی منصوب کردند و در فرمانداری ها هم معاونت های عمرانی طرح ها را پیگیری می کنند.

\n\n

زارع افزود: برای هر شهرستان 3 تا 5 طرح ویژه در نظر گرفته شده بود که پیگیری هم می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: یکی از طرح هایی که برای دشتستان در نظر گرفته شد بود، احداث سد دالکی است که پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشته است.

\n\n

فرماندار دشتستان در پاسخ به سوالی پیرامون استفاده ی احتمالی برخی کاندیداهای انتخابات مجلس از امکانات دولتی نیز گفت: مطمئنا ما به عنوان مجری انتخابات تمام سعی و تلاشمان اجرای نص صریح قانون است و از همین حالا کوشش کرده ایم تا شرایطی را فراهم کنیم تا امیدواری مردم و شور و نشاط اجتماعی برای شرکت در همه ی برنامه های اجتماعی، سیاسی  و فرهنگی افزایش پیدا کند.

\n\n

وی افزود: به همین سبب در ماه های اخیر شاهد برگزاری همایش های اجتماعی و فرهنگی بودیم که بر نشاط جامعه افزود و برای سال اینده نیز چنین رویکردی را مد نظر داریم.

\n\n

دکتر زارع ادامه داد: مطمئنا وقتی من از اجرای نص صریح قانون سخن می گویم، بنا بر این است که هرگز اجازه ندهیم تا از امکانات دولتی در انتخابات له یا علیه فردی استفاده شود و بر اساس رویکرد و برنامه ریزی ای هم که داریم، این امر ان شاالله اجرایی خواهد شد.

\n\n

وی اضافه کرد: این که فعالیت هایی از سوی برخی اعضایی که ممکن است در آینده کاندیدا شوند، صورت می گیرد؛ در جای خود این موضوع اشکال قانونی ندارد.

\n\n

زارع گفت: حضور کاندیداهای احتمالی در مراسمات مختلف منع قانونی ندارد و می توانند در وقتی که که متعلق به خودشان است و با امکانات شخصی خودشان بخواهند دید و بازدیدی داشته باشند بدون این که بخواهند برنامه های انتخاباتی اجرایی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر