شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: نمایشگاه هفت سین شیمی و زیست شناسی در دبیرستان فاطمه زهرا 1 وحدتیه به کوشش دانش آموزان دوم و سوم تجربی برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این نمایشگاه، دست ساخته های دانش آموزان در زمینه دروس فوق در قالب ماکت به شکل سفره های هفت سین جداگانه ارائه شد.\n\nبر اساس این گزارش، برای ساخت ماکت ها از وسایل در دسترس مثل پارچه، فوم، خاک رس و مواد خوراکی مثل ژله استفاد شده بود و توضیحات هر ماکت به طور شفاهی توسط دانش آموزان به سمع بازدیدکنندگان نمایشگاه رسید.
کد خبر: ۱۰۳۷۸
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: نمایشگاه هفت سین شیمی و زیست شناسی در دبیرستان فاطمه زهرا 1 وحدتیه به کوشش دانش آموزان دوم و سوم تجربی برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نمایشگاه، دست ساخته های دانش آموزان در زمینه دروس فوق در قالب ماکت به شکل سفره های هفت سین جداگانه ارائه شد.

\n\n

بر اساس این گزارش، برای ساخت ماکت ها از وسایل در دسترس مثل پارچه، فوم، خاک رس و مواد خوراکی مثل ژله استفاد شده بود و توضیحات هر ماکت به طور شفاهی توسط دانش آموزان به سمع بازدیدکنندگان نمایشگاه رسید.

\n\n

همچنین تصاویر مربوطه ،به شکل نقاشی و پاورپوینت به نمایش گذاشته شد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش سعدآباد در بازدید از این نمایشگاه، با تبریک پیشاپیش عید نوروز، از دبیران و مدیریت و دانش آموزان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

\n\n

محمد حاجب درپایان به دانش آموزان ودبیران نیز هدایای ارزشمندی اهداء کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این اقدام سنتی، علمی، به عنوان یک کار علمی بسیار جالب از سوی معاونت متوسطه اداره کل استان وکارشناسان آن حوزه مورد تحسین قرار گرفته است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر