چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: غرضی معتقد است که هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به جایگاه سیاسی هاشمی رفسنجانی در ایران گفت: من از دهه 40 تاکنون ارداتمند اقای هاشمی بوده و هستم. در این 30 سال اخیر ایشان موضعی داشتند که همیشه مخالفان و موافقان سرسختی داشته اند.
کد خبر: ۱۰۳۸۲
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: غرضی معتقد است که هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به جایگاه سیاسی هاشمی رفسنجانی در ایران گفت: من از دهه 40 تاکنون ارداتمند اقای هاشمی بوده و هستم. در این 30 سال اخیر ایشان موضعی داشتند که همیشه مخالفان و موافقان سرسختی داشته اند.

\n\n

وزیر ارتباطات دولت سازندگی خاطر نشان کرد: هنر آقای هاشمی این است که از انچه که می‌فهمد دست بر نمی‌دارد و همیشه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و خودش هم تحت تاثیر جامعه قرار نمی‌گیرد.

\n\n

وی ادامه داد: آقای هاشمی استعداد سیاسی بالایی دارد و چه زمانی که مسئولیت داشته اند و چه زمانی که مسئولیتی نداشته است بحث برد و شکست را نمی پذیرد آقای هاشمی هنری که دارند این است که همیشه تا جایی که امکان دارد پای حرف خود می ایستد و استعداد خاصی هم در این زمینه دارند.

\n\n

غرضی در مورد جایگاه محمود احمدی نژاد در سپهر سیاست ایران نیز گفت: طرفدارانش و خودش دوست دارند به صحنه سیاست برگردند ولی نمی‌توانند چون او طرفداری ندارد .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر