جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۹۱۲
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مکتب ولایت مداری و مقاومت در برابر استکبار برای همیشه در دل دوستداران محور مقاومت زنده و جاودانه است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار علیرضا تنگسیری در سومین همایش مرد زمانه؛ بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر اظهار داشت: سردار سلیمانی همواره پیرو ولایت بود. او زنده و ماندگار شد. او با خدای خود پیمان بسته بود و بر آن عهد و پیمان وفادار ماند.

وی افزود: آنچه حاج قاسم از ما می‌خواهد بصیرت است تا راه را گم نکنیم.

سردار تنگسیری گفت:حاج قاسم شمشیری است که بر سر دشمنان فرو می‌آید و چنگالی که گلوی آن‌ها را می‌فشارد، اما امروز بایدحاج قاسم‌ها تربیت کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: سردار سلیمانی توسط یک مثلث عربی، عبری، آمریکایی به شهادت رسید که یک توطئه بود، اما کور خواندند حاج قاسمی که حیات داشت با سرداری که به شهادت رسید اثراتش بسیار بیشتر شد.

سردار تنگسیری گفت: سردار سلیمانی همواره دشمن اسرائیل این جرثومه فساد وکودک کش بود. او از آمریکایی‌ها کینه داشت و آمریکایی هم به او کینه می‌ورزیدند و با همدستی نتانیاهو و ترامپ او را از ما گرفتند.

وی افزود: سردار سلیمانی برای تقویت جبهه مقاومت ۴۰ سال مبارزه کردکه ۱۷ سال آن در لشکر ثارالله بود، بخشی از این مبارزه برای دفاع از ناموس ما و جبهه جنوب و غرب کشور بود. در ابتدای جوانی از دست راست جانباز شد. او هشت سال کوی به کوی در جستجوی شهادت بود و سال‌ها در بیرون کشور برای دفاع از ایران مبارزه کرد. او به محور مقاومت جان داد و مردم را دور خیمه ولایت متحد کرد.

سردار تنگسری گفت: ما جوانان شجاع بسیاری را برای پایداری نظام اسلامی و سرافرازی ایران فدا کردیم. امروز نمی‌توانیم زیر بار استکبار برویم. ما پرچم اسلام ناب محمدی را در دست داریم و نمی‌توانیم ببینیم درکشور‌های اسلامی به مسلمانان ظلم می‌شود.

وی در پایان گفت: سردار سلیمانی دو بعد دارد یک بعد شخصی و دیگری مکتب حاج قاسم است. مکتبی که برای همیشه در پناه ایثار و رشادت و شجاعت او در جهان پابرجاست.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر هم گفت: شهید سلیمانی تربیت شده مکتبی است که حضرت امام(ره) آن را  بر پایه های محکم الهی پایه گذاری کرد.

سردار علی رزمجو افزود: سردار سلیمانی دارای روحیه جهادی و مبارزاتی بود که بر پایه تکلیف الهی و ولایت بنا نهاده شده بود.

وی گفت: سردار در مسیر راستی و درستی گام برداشت. او به دنبال عمل به تکلیف با رعایت حدود شرعی و عمل به دستورات دین و ولایت بود .او کارگزاری الهی بود که عشق و تدبیر و فکر و محاسبه در کارش موج می زد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر