سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امروز انجام شد؛
فکرشهر: سه روز پس از انتصاب و معارفه «صادق بوستانی» به عنوان فرماندار جدید در دشتستان و البته معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، وی سه بخشدار جدید را در این شهرستان معارفه کرد...
کد خبر: ۱۰۴۰۲۹
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: سه روز پس از انتصاب و معارفه «صادق بوستانی» به عنوان فرماندار جدید در دشتستان و البته معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، وی سه بخشدار جدید را در این شهرستان معارفه کرد.

به گزارش «فکرشهر»، مراسم تقدیر و معارفه بخشداران سعدآباد، شبانکاره و آبپخش امروز چهارشنبه ـ  15 دی ماه ـ در سالن فرمانداری و با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر، سرپرست فرمانداری دشتستان و ائمه جمعه شهرهای سعدآباد و آبپخش و جمعی از مسوولان برگزارشد.

به نوشته ایرنا، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در این آیین اظهار داشت: منابع انسانی بخصوص قشر جوان  از سرمایه های حقیقی  است و اگر می خواهیم پیشرفت را تجربه کنیم باید حمایت همه جانبه  از جوانان داشته باشیم.

جواد لقمان زاده افزود: توسعه شهرستان دشتستان با همدلی و بالا نگه داشتن پرچم گفتمان عدالت طلبی، مشارکت سیاسی و اجتماعی جوانان، کار جهادی شبانه روزی و همیاری و دگر یاری حاصل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دشتستان نیز گفت: مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و عملیاتی بودن نیاز جامعه امروز برای رفع مشکلات فراوان دامنگیر جامعه است .

صادق بوستانی افزود: نگاه رئیس جمهور بر مکتب حاج قاسم است و باید همه ماهم به اصول این مکتب پایبند بوده و بر مبنای آن قدم برداریم.  

وی با اشاره به اینکه تکریم و خدمت به مردم اول و آخر برنامه های مدیران است یادآور شد: اولویت اصلی بخشداران، تعامل میدانی با مردم بخش، امام جمعه، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و بزرگان و ریش سفیدان باشد.

بوستانی گفت: کارجهادی، محرومیت زدایی و مردم داری  ملاک و معیار انتخاب بخشداران این سه بخش بوده است.

امام جمعه آبپخش نیز گفت: مسوولیت برای هر فردی که در آن موقیت قرار می گیرد یک سنگر است که باید در آن خدمت کند و پس از مدتی آن را به دیگری تحویل داد.

حجت الاسلام رضایی افزود: همواره باید در این سنگر رضای خدا و خلق خدا را مدنظر قرار داد چون که برای هیچ کس ماندنی نیست.

به گزارش «فکرشهر» در این مراسم، از خدمات «علی تنگ ارمی»، بخشدار آبپخش تقدیر و «حمزه امینی نژاد» به عنوان سرپرست جدید بخشداری آبپخش معرفی شد؛ همچنین، از خدمات «اکبر حاجب فرد» بخشدار سابق سعدآباد تقدیر و «ابوالقاسم شریفی» به عنوان سرپرست بخشداری معرفی و از خدمات «علیرضا رزمجو» بخشدار سابق شبانکاره نیز تقدیر و «سجاد خادمی» به عنوان سرپرست بخشداری شبانکاره معرفی شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر