دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بندردیر در استان بوشهرگفت: افتتاح فاز 12 پارس جنوبی در استان بوشهر، نماد خودباوری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: بهره برداری از پروژه بزرگ فاز 12 با حضور رییس جمهوری و وزیر نفت نشانگر این است که ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و خودباوری که ارمغان امام راحل بود با تمام وجود لمس کرده و باور داریم که می توانیم.
کد خبر: ۱۰۴۰۷
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: امام جمعه بندردیر در استان بوشهرگفت: افتتاح فاز 12 پارس جنوبی در استان بوشهر، نماد خودباوری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: بهره برداری از پروژه بزرگ فاز 12 با حضور رییس جمهوری و وزیر نفت نشانگر این است که ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و خودباوری که ارمغان امام راحل بود با تمام وجود لمس کرده و باور داریم که می توانیم.

\n\n

وی گفت: در آیین بهره برداری از فاز 12 برنامه های اخلاقی خوبی انجام شد که یکی از این برنامه ها قدردانی از وزرای گذشته که در این پروژه نقشی داشتند، بود و دیگر اینکه رییس جمهوری اشتغال بومی استان، انجام پیوست های فرهنگی و زیست محیطی در کناراین پروژه و توسعه استان بوشهر را مورد تاکید قرارداد.

\n\n

امام جمعه دیردر رابطه با روز های پایان سال و فرارسیدن سال نو اظهارداشت: در سال 93 که روز های آخر آن سپری می شود همه باید از مسوولیت و وظایف خود محاسبه ای داشته باشند که اگر قصور و کوتاهی شده در سال 94 اقدام به جبران شود و اگر نسبت به اقوام و دوستان کدورتی پیش آمده برای زدون غبارها از دل تلاش کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: درآغاز سال نو که با ایام فاطمی تقارن پیداکرده باید حرمت این ایام نگه داشته شود و در دید و بازدیدها سبک زندگی فاطمی را دنبال کنیم.

\n\n

حسینی با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه سراسرکشور تا 15 فروردین یادآورشد: مهلت ثبت نام در حوزه های سراسرکشور تا 15فروردین است و جوانان و خانواده ها از این فرصت باقی مانده استفاده و در حوزه ها ثبت نام کنند.

\n\n

امام جمعه دیر ادامه داد: باید به دنبال خواست اسلام باشیم تا جامعه دچار مشکل نشود.

\n\n

وی از سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز بخاطر مبارزه جدی و عملی با شبکه های مروج فساد و بی بندوباری قدردانی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر