يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۰۷۱
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وظیفه اصلی شهرداری تیم‌داری نیست و در حالی که شهرداری با مشکلات زیادی مواجه است، اداره ورزش و جوانان که متولی ورزش است در خواب زمستانی به سر می‌برد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، جعفر پورکبگانی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: آن‌ها متولی ورزش هستند، اما در خواب زمستانی به سر می‌برند و همه بار تیم فوتبال شاهین بر دوش شهرداری افتاده است، در حالی که شهرداری با مشکلات زیادی مواجه است و وظیفه اصلی شهرداری تیم‌داری نیست.
 
وی افزود: اگرچه شورای قبل در بودجه امسال شهرداری ردیفی برای تیم شاهین اختصاص نداده بود، اما برای حفظ اموال شهرداری ۸ میلیارد تومان به تیم اختصاص دادیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به هزینه‌های شورای برای این تیم گفت: مبلغ ۵ میلیارد تومان قرارداد بازیکنان و کادر فنی است که مدیر عامل سابق منعقد کرده و در تعهد شهرداری است، از سوی دیگر ۴۰۰ میلیون تومان مبلغ رهن منزل سرمربی سابق بوده که مدیریت باشگاه هزینه کرده است.
 
وی ادامه داد: ۲ میلیارد تومان هم شورا مصوب کرد که با مخالفت کمیته انطباق فرمانداری مواجه شد، اما باز برای حل مشکل شاهین از ایمان زندی‌نیا رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا درخواست کردم راهکاری پیدا کند و با نشست‌هایی که با مدیران شهرداری داشت به راهکاری برای پرداخت مبلغ رسیده‌اند. همچنین سه هفته است که با پیگیری‌هایی که کردیم اسکان و غذای بازیکنان بر عهده شهرداری است که همه این‌ها  ۸ میلیارد تومان می‌شود.
 
پورکبگانی عنوان کرد: در حالی که  سرمربی شاهین شهرداری متعهد شده بود هزینه‌های تیم را در قبال انتخاب خود به سمت سرمربی شاهین پرداخت کند، تا کنون چنین کاری نکرده است.
 
وی تاکید کرد: ۲ میلیارد تومانی که شورا به شاهین داده جوابگوی تیم تا پایان فصل نیست و به طور حتم اردیبهشت و خرداد تیم نیاز به اعتبار دارد که باید از حالا برایش فکر شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خطاب به برزگرزاده عضو شورا هم گفت:‌ای کاش از شاهین دفاع می‌کنید از همکاران خود در شورا هم به صراحت دفاع می‌کردید که با تهمت و افترا رو به رو شدند.
 
عضو شورای شهر بوشهر هم در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت: رئیس و اعضای شورا، و شهردار و مجموعه شهرداری برای حمایت از تیم شاهین پیگیری‌های داشته‌اند، اما به صورت عملی کاری انجام نشده است.
 
عبدالخالق برزگرزاده افزود: تیم شاهین اموال شهرداری و سرمایه شهر است که شهردار مسئول حفظ و حراست آن است.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه ما با برگزاری مزایده برای واگذاری امتیاز تیم شاهین شهرداری بوشهر موافقت کرده‌ایم، درخواست دارم تا زمان انتخاب برنده مزایده، شهرداری برای حفظ این سرمایه هزینه کند.
 
این عضو شورا همچنین گفت: برخی انصاف را رعایت نکردند و ناعادلانه قضاوت کرده‌اند، اما ما هم در ابتدای کار مسیر اشتباه رفتیم و نباید اموال شهرداری را دست کسان دیگری می‌دادیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر