شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان بمناسبت فرا رسیدن سال 1394  پیام تبریکی صادر نموده است.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، متن پیام ارسلان زارع بدین شرح است:
کد خبر: ۱۰۴۱۳
شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان بمناسبت فرا رسیدن سال 1394  پیام تبریکی صادر نموده است.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن پیام ارسلان زارع بدین شرح است:

\n\n

بسم الله الرحمن الرحیم
\nیا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
\n 
\nنوروز کهن ترین جشن گیتی ، نشانه ملیت ما و تجلی روح ایرانی است و بهار که پیام آور اعتدال است یکی از جلوه های باشکوه رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشا و درک آن راهی به سوی خدا یافت . نوروز و بهار دل انگیز که نشان از رویش جوانه های امید و شادی است را صمیمانه تبریک می گویم .

\n\n

دشتستان در سالی که گذشت شاهد آرامش ، امنیت اجتماعی و اقدامات و رویدادهای مختلفی در جهت توسعه و آبادانی بود ، بطوریکه بالغ بر دویست طرح عمرانی آن به بهره برداری رسید و سالی که پیش رو است نیز به لطف باریتعالی سالی خواهد بود سرشار از کار و تلاش و اراده استوار برای عمران و آبادانی ازجمله تکمیل پروژه های نیمه تمام در سایه همدلی و مشارکت گسترده مردم و مسوولان .همچنین در سال جدید مردم فهیم دشتستان همچون سایر مردم ایران اسلامی با عزمی راسخ و با مشارکت جدی در تعیین سرنوشت خود در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، برگ زرین دیگری به دفتر سترگ تاریخ سیاسی معاصر می افزایند.

\n\n

از خداوند متعال سال جدید را سالی سرشار از امید، برکت ، معنویت ، عشق ، محبت و مهربانی ، پیشرفت و سربلندی آحاد مردم ایران بویژه دشتستانی های عزیز آرزو و مسألت  می نمایم.

\n\n

 
\nارسلان زارع
\nفرماندار دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر