شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت سال نو شمسی، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان پیام تبریکی منتشر نموده است.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، متن پیام علیرضا حاجیونی، بدین شرح است:\n\n يا محول الحول و الاحوال، .....
کد خبر: ۱۰۴۱۵
شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: به مناسبت سال نو شمسی، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان پیام تبریکی منتشر نموده است.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن پیام علیرضا حاجیونی، بدین شرح است:

\n\n

 يا محول الحول و الاحوال، .....

\n\n

عبور آرام ثانيه ها، دقايق و ساعتها، بستن پرونده روزها و هفته ها و ماهها، تغيير فصلها و گذار از سالهاي عمرمان،  بهانه هاي ما هستند براي درك تحول در ساختار نظام مند طبيعت پيرامون مان.
\nاكنون كه دفتر اين سال پر خير و بركت بسته ميشود و برگهايي از كتاب زندگيمان دوباره ورق ميخورد، خرسند و خوشحاليم كه در اين وادي عشق، دست در دست دوستان و عزيزان و همكارانمان، چشم به آينده اي درخشان دوخته ايم و تا استقرار پايدار اصول اساسي نظام سلامت از هر تلاشي فروگذار نخواهيم كرد. انتخاب بهترين مسير براي دستيابي به اهداف كلان بهداشت و درمان، جز با همراهي و همگامي همه كارمندان و كارشناسان دلسوز شبكه بهداشت و درمان و اعضاء فعال جامعه علمي و نخبگان و پشتيباني مسئولين و مديران شهرستان و حمايت رياست و معاونين محترم دانشگاه مقدور و ميسور نبود.

\n\n

در اين مختصر، جز ابراز احترام و ارادت به پيشگاه همه آن عزيزان و سروران، از توانم خارج و از عهده ام بيرون است. در اين لحظات پاياني سال، خاضعانه دست به دعا برميدارم و براي همه خوبان سرزمينم، همه عزيزان شهرستانم و همه همكاران دلسوز و خستگي ناپذيرم در مراكز بهداشتي درماني و خانه هاي بهداشت، مراكز اورژانس و پايگاههاي فوريتهاي پزشكي و بيمارستان و نيز كارشناسان و مسئولين واحدهاي ستادي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان (بزرگ) در مسير ارائه خدمت به نيازمندان دست ياري دادند و كمر همت در رفع موانع بستند، سلامتي و طول عمر با عزت مسئلت مينمايم.

\n\n

باشد تا در سال نو، با ايده هايي نو و تدابيري تازه، عطر عشق و اميد را در جسم و جان هم بدميم و با گامهايي استوارتر و اراده اي مصمم تر در ارتقاء سلامت شهروندان ولينعمتمان بكوشيم.
\nدلي شاد و روحي سرشار از آرامش قرين لحظه هاي شيرين زندگيتان باد.
\n 

\n\n

دكتر عليرضا حاجيوني
\nرئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر