شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۱۹۵
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: بمنظور خدمت رسانی و کمک درمانی به قشر محروم، پزشکان متخصص جهادی به مدت دو روز به بیماران نیازمند این شهرستان خدمات رایگان ارائه دادند.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی صفری روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای خدمت رسانی دولت خدمتگزار و کمک به قشر محروم به خصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ، برنامه ریزی از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت درمان جهت دعوت از پزشکان متخصص به عمل آمد.

وی اظهارداشت: پزشکان متخصص در سه حوزه چشم پزشکی، ارتوپدی و زنان به مدت دو روز در شهرستان گناوه حضور یافتند و به صورت رایگان به بیماران خدمات رسانی کردند.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده ، هزینه ویزیت و دارو این بیماران رایگان بود و در صورت نیاز به عمل جراحی برای این افراد هماهنگی لازم انجام شد تا  به صورت رایگان انجام شود.

فرماندار گناوه اضافه کرد:  امیدواریم  در آینده  بتوانیم با استمرار این گونه برنامه‌ها، برای ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان گام های بیشتری در حوزه درمانی و بهداشتی برداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه هم گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط فرماندار شهرستان این شبکه هماهنگی های لازم را برای  برای حضور تیم پزشکی جهادی شامل چشم پزشک، ارتوپد و متخصص زنان انجام داد.

عصمت حیدری افزود: در این ارتباط  جلسات هماهنگی با دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان برگزار شد تا افراد تحت پوشش که نیاز به دریافت خدمات درمانی دارند به شبکه بهداشت و درمان  معرفی کنند.

وی گفت: با حضور تیم پزشکان متخصص در شهرستان تعداد ۲۸۷ بیمار نیازمند به‌ صورت رایگان ویزیت شدند.

حیدری بیان کرد: برای حضور تیم پزشکان جهادی ، کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) شهرستان  به همراه تجهیزات مورد نظر این سه حوزه تخصصی درمانی فراهم شد.

وی اظهار داشت: بیماران ویزیت شده از  کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی توسط سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان معرفی‌شده بودند و مردم عادی نیز که از حضور تیم جهادی اطلاع یافته بودند با حضور در کلینیک ، خدمات رسانی به آنها شد.
رئیس  شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت:  ۱۶۰ بیمار توسط چشم‌پزشک، ۷۲ بیمار توسط متخصص ارتوپدی و ۵۵ بیمار توسط متخصص زنان در سه نوبت‌کاری  روزهای ۱۶ و ۱۷ دی  ویزیت شدند.

وی افزود: برای تامین رایگان داروهای بیماران ویزیت شده توسط تیم متخصصین جهادی با یکی از داروخانه شبانه‌روزی در شهرستان هماهنگی به عمل آمد و دریافت حق فنی از نسخ را حذف کرد و مابقی هزینه دارو با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان با خیران سلامت تامین شد.

حیدری یادآورشد: پزشک  متخصص چشم در  درمانگاه،  هزینه داروهای بیماران را تقبل کرد و همچنین با یکی از کارشناسان بینایی‌سنج شهرستان جهت دستیاری چشم‌پزشک و تامین عینک با نرخ کمتر جهت بیماران بی‌بضاعت هماهنگی لازم بعمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر