يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ زرین کلاه خبر داد:
فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ابراز داشت: در نخستین روز سال 94، گسترده ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر جنوب کشور را نیز متلاشی کرده و سرکرده ی این باند که در چند سال اخیر تحت تعقیب بوده را نیز...
کد خبر: ۱۰۴۲۴
يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر می گوید سرکرده ی بزرگ ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر جنوب کشور را دستگیر کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه اظهار داشت:  سال گذشته، 4 تن و 855 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مواد مخدر استان بوشهر در کشور کشف و ضبط شده است.

\n\n

وی امروز در جمع خبرنگاران افزود: از این مقدار، 3 تن و 400 کیلوگرم در استان بوشهر و مابقی به علت اشراف اطلاعاتی، در استان های فارس، هرمزگان، خوزستان، لرستان و کرمان بوده است.

\n\n

زرین کلاه از متلاشی شدن 121 باند تهیه و توزیع مواد مخدر و اجرای 814 طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی مناطق در استان های نامبرده نیز خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 100 درصد افزایش داشته است.

\n\n

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ابراز داشت: در نخستین روز سال 94، گسترده ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر جنوب کشور را نیز متلاشی کرده و سرکرده ی این باند که در چند سال اخیر تحت تعقیب بوده را نیز دستگیر کرده ایم.

\n\n

وی توضیح داد: این باند که در جنوب کشور فعالیت های گسترده ای داشته، با رصد عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در گناوه شناسایی شد.

\n\n

زرین کلاه افزود: این باند بزرگ، قصد داشت مواد مخدر را از گناوه به استان خوزستان انتقال دهد و بر همین اساس 75 کیلوگرم حشیش را در محل امنی در گناوه دپو کرده بودند که در یک عملیات نیرهای ما، غافلگیر شدند.

\n\n

وی ادامه داد: در این رابطه علاوه بر مواد مخدر کشف شده، یک اسلحه سلاح شکاری بدون مجوز نیز کشف و ضبط شده و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

\n\n

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: سرکرده ی این باند که بزرگ ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در جنوب کشور بود، چند سال متواری بوده و تحت تعقیب قرار داشت که با رصد عملیاتی نیروهای ما، وی در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

\n\n

وی اضافه کرد: این متهم سابقه دار در استان های فارس و بوشهر فعالیت گسترده ای داشته و به مقامات مربوطه تحویل داده شده است.

\n\n

زرین کلاه پیرامون برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز به خبرنگار فکرشهر گفت: در سال 94، اولویت برنامه های ما مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادان تابلو می باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: در این رابطه نیز برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر