يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۲۵۳
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۵۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی به این استان ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی درویشی روز یکشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: از میزان اعتبارات ابلاغی سهم هر کدام از بخش‌های مدارس، بهداشت و درمان، آب، راه و شهرسازی و آبخیزداری به ترتیب ۱۴۴، ۱۲۴، ۱۶۱، ۱۶ و ۷۳ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: دستگاه‎‌های اجرایی باید در هزینه ‎کرد این اعتبارات اولویت خود را به  پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص دهند.

درویشی ادامه داد: همچنین باید در صورت جابه جایی اعتبار پروژه‌ها هماهنگی لازم با فرمانداران صورت گیرد تا پروژه‌ها برحسب اولویت نیازهای مردم اجرا شود.

وی اظهار کرد: دستگاه‌‎ها در اجرا پروژه‌‎های عمرانی نیمه‌تمام باید نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبارات عمرانی بکار گیرند.

رئیس پارک علم و فناوی استان بوشهر گفت: سهم اعتباری شرکت‌‎های دانش بنیان این استان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ بودجه ۲۸ میلیارد تومان است ولی با این وجود برخی از استان‎‌ها با داشتن شمار شرکت‎‌هایی به میزان یک سوم استان بوشهر اعتبار بیشتری به آنها اختصاص داده شده است.

حسن حبیبی افزود: در استان بوشهر حدود ۱۷۰ شرکت و واحد فناور فعالیت دارند که درخواست تسهیلات آنها ۱۳۴ میلیارد تومان گزارش شده‌است که در صورت تحقق این اعتبار یکهزار و ۳۰۰ اشتغال مولد و پایدار در استان بوشهر ایجاد می‌شد.

وی اظهار کرد: با این شرایط انتظار است سهم استان بوشهر از تسهیلات پیش‌بینی شده برای شرکت‌‎ها و واحدهای فناور این استان افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر