يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۷۴۹
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر پیشرفت آینده انقلاب اسلامی است و جوانان امروز میدان‌داران این عرصه هستد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در نشست با اعضای جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی در استان بوشهر افزود: جوان و جوانگرایی محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و این قشر از جمعیت در تحقق سیاست‌های این بیانیه نقش مهم و ممتاز دارند.

وی با بیان اینکه جوانان باید پرچم اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب را به دست گیرند اظهار کرد: باید ساز و کار اجرا شدن این مهم تدوین و توسط جوانان عملیاتی شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب برای پیشبرد اهداف نظام برنامه‌های مهم تدوین و عملیاتی کردند و آنچه نیازمند پایداری نظام اسلامی بود ایجاد شد و پس از آن رهبر معظم انقلاب این مسئولیت را به عهده گرفتند و با حکمت، درایت و مدیریت این انقلاب را در شرایط سخت رهبری و مدیریت کردند.

محمدی زاده اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با نقش دادن به مردم در جنگ تحمیلی و مردمی کردن آن، زمینه موفقیت رزمندگان در جبهه‌های نبرد را فراهم کردند و نخستین عملیات و موفقیت آنها در مهر سال ۱۳۶۰ همزمان با شکست حصر آبادان رقم خورد.

وی با بیان اینکه تصمیم های امام راحل در زمان حیات خود و رهبر معظم انقلاب اسلامی دقیق‌ترین و مهمترین تصمیم ها است افزود: هر گاه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سیاست یا تدبیری اعلام می‌کنند با اجرایی شدن آن انقلاب اسلامی مستحکم‌تر و قوی‌تر می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: درشرایطی که تمام دنیا برای زمین گیر کردن انقلاب بسیج شده بود؛ رهبر معظم انقلاب ضمن حفظ و تثبیت نظام اسلامی، زمینه توسعه و گسترش انقلاب در کشورهای منطقه مقاومت را فراهم کردند.

وی باتأکید بر همکاری همگانی در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: مسئولیت قانونی و شرعی داریم که حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی را در قالب بیانیه دوم انقلاب اجرا کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در پست‌های مدیریتی به جوانان توجه ویژه شده است گفت: با توجه به اینکه امسال ۷۰۰ نفر و سال آینده نیز یکهزار و ۵۰۰ فرهنگی استان بوشهر بازنشسته می‌شوند زمینه‌ای برای جذب جوانان در این عرصه فراهم می‌شود.

وی گفت: مدیریت جهادی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها از جمله سیاست‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر