يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: با وجود جست و جوی چهار روزه امدادگران و غواصان هنوز جسد دوم زوج جوانی که در رودخانه مند این شهرستان غرق شدند پیدا نشده و تلاش ها در این زمینه دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون 70 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر و غواصان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در استان برای یافتن جسد مرد 22 ساله ساکن شهرستان دشتی که پنجم فروردین جاری دررودخانه مند غرق شدند، تلاش می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۸
شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: با وجود جست و جوی چهار روزه امدادگران و غواصان هنوز جسد دوم زوج جوانی که در رودخانه مند این شهرستان غرق شدند پیدا نشده و تلاش ها در این زمینه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: هم اکنون 70 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر و غواصان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در استان برای یافتن جسد مرد 22 ساله ساکن شهرستان دشتی که پنجم فروردین جاری دررودخانه مند غرق شدند، تلاش می کنند.

\n\n

وی اضافه کرد: در این ارتباط در روز گذشته یک فروند بالگرد 25 کیلومتر امتداد رودخانه مند حدفاصل محل حادثه در نزدیکی شهر بادوله تا خور زیارت محل تلاقی آب رودخانه مند با خلیج فارس را به جستجو پرداخت.

\n\n

فرماندار دشتی ادامه داد: در این جستجوها از تعدادی سگ های مخصوص جمعیت هلال احمر و نصب تور هایی برای یافتن جسد استفاده شده است.

\n\n

مهرجو ادامه داد: جست وجوها در روز جاری نیز توسط امدادگران هلال احمر و غواصان و نیروهای بومی ومحلی ادامه خواهد داشت.

\n\n

وی، علت سخت شدن جستجوها را بارندگی روزهای اخیر در بالادست و گل آلود شدن آب رودخانه مند عنوان کرد.

\n\n

فرمانداردشتی از همکاری بسیارخوب همه مسوولان و دستگاه های مرتبط استان بوشهر برای یافتن جسد اول وتلاش ها برای پیداکردن جسد دوم تقدیر کرد.

\n\n

مهرجو، از همه مسافران وگردشگران خواست درهنگام شناکردن درساحل دریا و خلیج فارس و رودخانه های مند، باغان و دشت پلنگ نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری درآینده نباشیم و این ایام با شادی وسلامتی برای مسافران همراه باشد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر