جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: بازرسان این اداره یکهزار و 212 قوطی شیر خشک که دریکی از داروخانه های این شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از حسین مجدنیا افزود: این میزان شیرخشک به ارزش 205 میلیون و 560 هزار ریال در جریان بازرسی مشترک بازرسان این اداره، نمایندگان شبکه بهداشت و دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دشتی از داروخانه ها بدست آمد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: بازرسان این اداره یکهزار و 212 قوطی شیر خشک که دریکی از داروخانه های این شهرستان احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از حسین مجدنیا افزود: این میزان شیرخشک به ارزش 205 میلیون و 560 هزار ریال در جریان بازرسی مشترک بازرسان این اداره، نمایندگان شبکه بهداشت و دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دشتی از داروخانه ها بدست آمد.

\n\n

وی اضافه کرد: پرونده داروخانه متخلف با عنوان احتکار برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی ارسال شد.

\n\n

مجدنیا اظهارکرد: هدف مسوول داروخانه یاشده از احتکار این میزان شیرخشک سودجویی ناشی افزایش قیمت این کالا در سال نو بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر