شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲
شنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: با ادامه شکست‌های شاهین شهرداری بوشهر، مسئولان این تیم تصمیم گرفتند با مهدی قنبری سرمربی این تیم قطع همکاری کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط‌عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد: با تصمیم مدیرعامل این باشگاه و پس از شکست‌های پی‌درپی تیم شاهین شهرداری بوشهر که آخرین آن در برابر ملوان بندرانزلی بود، پایان همکاری مهدی قنبری با این تیم اعلام شد.
 
شاهین شهرداری بوشهر فصل گذشته نیز در میان مدعیان صعود بود، ولی نتوانست خودش را به لیگ برتر برساند، ولی در فصل جاری در حالی که شرایط مالکیت تیم هم مشخص نبود از ابتدا در مسابقات ضعیف ظاهر شد و در حال حاضر که هفته شانزدهم را پشت سر گذاشته‌ایم با ۵ امتیاز همراه با ماشین سازی در قعر جدول اصلا شرایط خوبی ندارد.
 
مهدی قنبری مهر امسال و چند روز پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتبال هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفت؛ تیمی که همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. مهر امسال چند روز پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتبال هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده گرفت؛ تیمی که همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.
 
باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در چند روز اخیر شاهد تغییراتی در سطح مدیریتی بوده است. حدود ۱۰ روز پیش محمد رحمان سالاری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر منصوب شد و  چند روز پس از آن هم پرویز عبدی‌پور به عنوان سرپرست تیم فوتبال معرفی شد.
 
مهدی قنبری سوم بهمن پس از شکست مقابل استقلال ملاثانی گفته بود، بعد از ۲ ماه بی‌تمرینی انتظاری نداریم. خودمان هم به این باور رسیدیم که هدف این است که فقط بازی کنیم.
 
وی عنوان کرده بود، نواقص زیاد و وحشتناکی داریم که با مدیران جدید امیدواریم رو به جلو برویم.
 
سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفته بود که اعضای این تیم تاحالا ماموریتشان را به بهترین شکل انجام داده‌اند و با رهانکردن تیم، آن را از سقوط به دو رده پایین‌تر نجات داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر