دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۷۸۵
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: مدارس دبستان و پیش‌دبستانی‌ها در این استان به مدت یک هفته غیرحضوری می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، اصغر جعفری در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار کرد: کرونا هر روز چهره‌ای عوض می‌کند و به روش‌های جدید خود را نمایان می‌سازد، از این رو می‌طلبد که در این استان نیز مانند سایر نقاط کشور تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: بخش بهداشت و درمان نوک پیکان خدمت رسانی در ایام کرونا به جامعه هستند از این رو توجهات لازم به کادر درمان و ارتقاء زیرساخت‌های این حوزه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: باتوجه به آغاز پیک ششم کرونا در استان لازم است همه بیمارستان‌ها (دولتی و غیردولتی) و درمانگاه‌ها آمادگی لازم پذیرش بیمار را داشته باشند و پزشکان نیز حدالمقدور بستری بیماران در منزل را تجویز کنند.

جعفری عنوان کرد:  مدارس دبستان و پیش‌دبستانی‌ها در استان بوشهر به مدت یک هفته غیرحضوری و به‌صورت مجازی می‌شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر تصمیم بر برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن است اما نتیجه نهایی هفته آینده در جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا گرفته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با اشاره به افزایش روزافزون تعداد بیماران کرونایی تصریح کرد: افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ نشان از شرایط خاص دارد که ما باید آن را کنترل کنیم تا وضعیت بدی در روزهای آینده رقم نخورد.

جعفری با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی ضعف و محدودیت فراوان وجود دارد، خاطر نشان کرد: این ظرفیت محدود باید به شکل قابل قبولی برای روزهایی که کرونا اوج می‌گیرد، تجهیز شود.

وی در خصوص نیازهای بیمارستانی و درمانی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز اعم از تقویتی، درمانی و سرم‌ها انجام بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر درخصوص پیشگیری و تمعهیدات لازم برای مقابله با کرونا در مرزها گفت: اداره کل بنادر و دریانوری، شیلات و مرزبانی استان بوشهر مراقبت‌های لازم در خصوص ملوانان را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر