يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: با تخریب بافت قدیم شهر بوشهر، فرهنگ تخریب می‌شود، گردشگر و ثروت از بین می‌رود، معماری بسیار دقیق موجود حذف می‌شود و از آن طرف فضا برای کسانی که در فضای کهنه، عملیات‌های خلاف انجام می‌دهند فراهم می‌شود.به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران بوشهر شهر بوشهر را به لحاظ امکانات تفریحی دچار مشکلات بسیار دانسته و با ارائه راهکارهایی، بر ضرورت حل این مشکل تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: با تخریب بافت قدیم شهر بوشهر، فرهنگ تخریب می‌شود، گردشگر و ثروت از بین می‌رود، معماری بسیار دقیق موجود حذف می‌شود و از آن طرف فضا برای کسانی که در فضای کهنه، عملیات‌های خلاف انجام می‌دهند فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مدیران بوشهر شهر بوشهر را به لحاظ امکانات تفریحی دچار مشکلات بسیار دانسته و با ارائه راهکارهایی، بر ضرورت حل این مشکل تأکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه شهر بوشهر مخصوصا در ورودی شهر، دچار ترافیک سنگین است، گفت: باید با تدابیر جدی و ایجاد هر چه سریعتر راه ارتباطی جزیره نگین برای تردد خودروهای سنگین، مشکل ترافیک شهر بوشهر حل شود.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع فرهنگی استان و شهرستان بوشهر، و با بیان اینکه مردم بوشهر بسیار متدین و بزرگ هستند ولی تهاجم فرهنگی، بسیار گسترده است، افزود: باید فضای فرهنگی شهر بوشهر کنترل شود و در این راستا لازم است مدارس و دانشگا‌ه‌ها دارای یک فضای مدیریت فرهنگی باشند که نونهالان، نوجوانان و جوانان، دینی و الهی پرورش یابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به مشکلات حمل و نقل مردم جزیره خارگ، اظهار داشت: مردمان خارگ، مردمانی بزرگ، شریف و مظلوم هستند و باید برای تردد این مردم یک فکر اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات مردم هلیله و بندرگاه و جایجایی این دو روستا به دلیل همجواری با نیروگاه اتمی بوشهر و با توجه به تأسیس نیروگاه‌های جدید در آینده نزدیک در استان، خواستار حل این مشکل شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود، مبلمان شهری شهر بوشهر را دارای عدم توازن و تعادل دانسته و با اشاره به فرسودگی و تخریب بافت قدیم بوشهر، اضافه کرد: با تخریب بافت قدیم شهر بوشهر، فرهنگ تخریب می‌شود، گردشگر و ثروت از بین می‌رود، معماری بسیار دقیق موجود حذف می‌شود و از آن طرف فضا برای کسانی که در فضای کهنه، عملیات‌های خلاف انجام می‌دهند فراهم می‌شود.

صفایی بوشهری در ادامه بیانات خود با تأکید بر اینکه باید در عرصه مبلمان شهری بوشهر تدبیر جدی صورت گیرد، اظهار داشت: در شهر بوشهر باید فضایی فراهم شود که به بازسازی و زیباسازی در تمامی عرصه‌ها رغبت پیدا شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر