دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۹۲۲
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: سرپرست مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۸ هزار نفر در سطح شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و پالایش متقاضیان در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید اصغر صالحی افزود: از این تعداد تاکنون چهارهزار و ۵۲۱ نفربعنوان حائز شرایط شناسایی و هزار نفر از این افراد تاکنون آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی خود را پرداخت و تخصیص پروژه انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در ۱۴ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر نیز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی آغاز شده است.

صالحی در خصوص ثبت نام متقاضیان خودمالک گفت: ثبت نام این گروه از جمعیت از ۲۰ دی آغاز و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد و متقاضیانی که دارای سند ثبتی هستند می توانند با بارگذاری مدارک خود در سامانه ثبت نام و از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

وی یادآورشد:متقاضیان دریافت وام خودمالکی با داشتن سند مالکیت و پروانه ساخت و بدون داشتن هیچ یک از شرایطی که در ثبت نام نهضت ملی مسکن صورت می گیرد برای درخواست وام اقدام کنند.

سرپرست مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها در بحث خودمالکی فرصت مناسبی برای مردم است تا بتوانند با استفاده از تسهیلاتی که در این زمینه دولت از طریق بانک عامل پرداخت می کند نسبت به ساخت خانه های باکیفیت اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر