شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۵.۷ میلیون تردد طی ایام نوروز در استان بوشهر ثبت شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع راهداران استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ایام نوروز، اظهار داشت: شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی طی ایام نوروز در استان بوشهر بودیم.\n\nوی به نقش بسیار مهم راهداران اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی راهداری که در استان بوشهر اجرا شد، ۳۱ تیم راهداری متشکل از ۲۹۴ راهدار در سطح راه‌های اصلی و فرعی استان به فعالیت مشغول بودند.
کد خبر: ۱۰۶۰۵
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۷

فکرشهر:  مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۵.۷ میلیون تردد طی ایام نوروز در استان بوشهر ثبت شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع راهداران استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در ایام نوروز، اظهار داشت: شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی طی ایام نوروز در استان بوشهر بودیم.

\n\n

وی به نقش بسیار مهم راهداران اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی راهداری که در استان بوشهر اجرا شد، ۳۱ تیم راهداری متشکل از ۲۹۴ راهدار در سطح راه‌های اصلی و فرعی استان به فعالیت مشغول بودند.

\n\n

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر به فعالیت ۱۳۴ دستگاه سبک و سنگین راهداری در سطح استان طی این ایام اشاره کرد و ادامه داد: ۴۸ گشت راهداری مجهز به موقعیت‌یاب در سطح راه‌های استان بوشهر فعالیت داشتند.

\n\n

کاهش چشمگیر متوفیان تصادفات

\n\n

وی به کاهش حوادث و متوفیان در ایام نوروز امسال اشاره کرد و بیان داشت: طی ایام نوروز سال گذشته در استان بوشهر ۱۳ نفر در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند و امسال تلفات تصادفات استان بوشهر چهار نفر بود.

\n\n

به نوشته ی مهر، اخترشناس به افزایش میزان تردد در راه‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: میزان تردد در ۴۸ محور استان بوشهر توسط سامانه‌های تردد شمار ثبت می‌شود که شاهد افزایش ۹۶ درصدی تردد در این محورها نسبت به روزهای عادی سال هستیم.

\n\n

وی از ثبت بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تردد طی ایام نوروز امسال در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بیشترین میزان تردد در استان بوشهر مربوط به محور دیلم - خوزستان، محور دالکی - استان فارس و همچنین محور گناوه - برازجان بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر