شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۰۶۰۹۶
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صنایع مستقر در این استان پیوست سلامت داشته باشند و برای رفع کمبودهای حوزه سلامت نیز به مسئولان کمک کنند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: ارتقای سلامت مردم، اجتماعی سازی سلامت و مشارکت مردم در حوزه سلامت از اولویت‌های کاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی با اشاره به لزوم توجه صنایع استان بوشهر به پیوست سلامت و مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی میخواهد میزانی از سلامتی که قبل از حضور صنایع در استان وجود داشته، تضمین شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با تمام وجود و باکمال افتخار از هر منفعت ملی در استان حفاظت خواهیم کرد ولی خواسته‌ای که از همه مسئولین به‌ویژه صنایع داریم این است که صنایعی که در استان بوشهر وجود دارند، مسئولیت اجتماعی‌شان را انجام دهند.

دکتر یونس پناهی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر حسن ملکی زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بازدید کردند.

پرفسور مجید اسدی رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این بازدید درباره دستاوردهای جدید و در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه پزشکی هسته‌ای و تألیفات صورت گرفته توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر