يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در نوروز امسال پراکنش گردشگران نوروزی در شهرهای استان بوشهر متوازن‌تر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: امسال شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر بودیم و شهرهای مختلف استان بوشهر میزبان خیل عظیم گردشگران از استان‌های مختلف بود.\n\nوی ادامه داد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور میزبانی مناسب استان بوشهر از مسافران نوروزی صورت گرفته بود و در این راستا شاهد همکاری و همراهی مطلوب مسئولان دستگاه‌های مختلف بودیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۰
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در نوروز امسال پراکنش گردشگران نوروزی در شهرهای استان بوشهر متوازن‌تر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: امسال شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر بودیم و شهرهای مختلف استان بوشهر میزبان خیل عظیم گردشگران از استان‌های مختلف بود.

\n\n

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور میزبانی مناسب استان بوشهر از مسافران نوروزی صورت گرفته بود و در این راستا شاهد همکاری و همراهی مطلوب مسئولان دستگاه‌های مختلف بودیم.

\n\n

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر نیز کارهای بسیار خوبی را در زمینه اسکان انجام داد و شاهد وضعیت خوبی بودیم.

\n\n

وی در ارتباط با گردشگرپذیرترین شهرستان‌های استان نیز بیان داشت: در همه نقاط استان شاهد حضور گردشگران بودیم و در شهرستان‌های شمالی استان بوشهر شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی بودیم.

\n\n

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر

\n\n

امیرزاده افزود: امسال اتفاق خوبی در زمینه حضور گردشگران در استان افتاد و آنهم این بود که شاهد پراکنش مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم.

\n\n

وی ادامه داد: هر چند در گذشته کمتر شاهد حضور گردشگران در جنوب استان بودیم ولی امسال شاهد پراکنش متوازن‌تری در این زمینه بودیم و انبوه مسافران نوروزی در جنوب استان بوشهر حضور یافتند.

\n\n

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای طرح‌های مختلف، در سال‌های آینده پراکنش گردشگران نوروزی در شهرهای استان بوشهر متوازن‌تر می‌شود.

\n\n

وی افزود: به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر برنامه‌های متعددی داریم تا بتوانیم این نقاط را به خوبی به گردشگران معرفی کنیم.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر