دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۴۱۲
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دیلم باید توسعه یابد تا زمینه اشتغال و درآمدزایی و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و گردشگری شهرستان دیلم افزود: استان بوشهر از  ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری  برخوردار است که به صورت ویژه حمایت می‌شود.

وی اظهارکرد: استان بوشهر با برخورداری از ساحل و دریا فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر ضروری است و  از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های گردشگری به صورت ویژه حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر در سفر به شهرستان دیلم ضمن بازدید از اسکله و خور بندر امام حسن با حضور در محوطه بندری  با شماری از فعالان تجاری و ملوانان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

محمدی زاده با تاکید بر توسعه زیرساخت های گمرکی شهرستان دیلم اظهارداشت: باتوجه به درخواست‌ها و مطالبه‌های دیرینه مردم، فعالان تجاری، ملوانان و لنج‌داران برای احداث و استقرار گمرک، پیگیری و اقدام‌های لازم در این زمینه برای بندر تاریخی و قدیمی امام حسن انجام خواهد شد.

 در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، سه شنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر ۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم با اعتبار یکهزار و ۵۹۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افتتاح و اجرایی شد.

استاندار بوشهر گفت: از این شمار ۱۶پروژه عمرانی و ۷ پروژه نیز اقتصادی است . 

ادای احترام استاندار بوشهر و مسوولان به مقام شامخ شهدای گمنام امام حسن و دیدار با خانواده های سید حسن موسوی ( جانباز ) و سید علی موسوی جانباز و آزده هشت سال دفاع مقدس  دیگر برنامه های سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم است.

دیدار با خانواده های جانبازان و آزادگان

محمدی زاده  در این دیدار صمیمی با یادآوری دلاوری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ایشان ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

بازدید از پروژه های مرکز پایگاه انتقال خون و مجتمع توانبخشی معلولان دیلم در زمینی به مساحت ۷۵۰متر مربع توسط یکی از خیران سلامت  با هزینه پنج میلیارد تومان در حال احداث است از دیگر برنامه سفر استاندار بوشهر به دیلم است.

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور دیلم به هندیجان به طول ۱۱کیلومتر با اعتبار ۱۰۲میلیارد تومان از دیگر برنامه های این سفر است.

تجلیل از خانواده شهید عبادی 

در ادامه ویژه برنامه های محمدی زاده در سفر به شهرستان دیلم استاندار بوشهر از پدر شهید جواد عبادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان تجلیل کرد.

شهید جواد عبادی عضو نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ۱۸ تیرماه سال ۶۴ به دلیل اصابت ترکش خمپاره به کمرش در منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر