يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۱۱
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تعطیلی فرودگاه شهرستان جم خواستار فعال شدن این فرودگاه شد و گفت: فرودگاه شهرستان جم نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد و در این راستا فعال شدن این فرودگاه امری مهم و ضروری است.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیرعامل و مدیران پالایشگاه گاز فجر جم با اشاره به اهمیت این پالایشگاه در عرصه تولید گاز و نقش آن در تأمین نیاز کشور اظهار داشت: صیانت و حفاظت از منابع ملی وظیفه مهم مدیریت ارشد استان است لذا یکی از کارهای مهم ما در استان، حفظ امنیت پالایشگاه جم است.

استاندار بوشهر با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه جم گفت: مردم ساکن محیط پیرامون پالایشگاه جم شایسته بهترین خدمات و مردمی نجیب و وفادار به نظام و انقلاب هستند و هر خدمت خالصانه به آنان یک ضرورت است.

وی خواستار فعال شدن فرودگاه توحید جم شد و افزود: فعال شدن فرودگاه شهرستان جم نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد و پیگیری جدی با سازمان‌های مربوطه برای فعال شدن فرودگاه در حال انجام است.

محمدی‌زاده بر تسریع در تکمیل سد باغان تأکید کرد و افزود: تکمیل سد باغان نقش مهمی در رفع مشکلات تأمین آب پالایشگاه جم دارد لذا کمک به تکمیل این سد در دستور کار پالایشگاه جم باشد.

استاندار بوشهر خواستار رسیدگی و تسریع در پروژه جاده جم به پالایشگاه شد و تصریح کرد: اصلی‌ترین موضوع برای پالایشگاه فجر جم تأمین خوراک است اگر خوراک تأمین نشود ظرفیت تولید پالایشگاه گاز شهرستان جم کاهش می‌یابد.

تأکید کرد: برای حل مسائل مربوط به سد باغان، جاده جم به پالایشگاه و فعال شدن فرودگاه کارگروهی ویژه بین استانداری و پالایشگاه فجر جم تشکیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر