دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۱۵
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

فکرشهر:  به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۳ سری جهیزیه و۹۳ دستگاه آبگرمکن و بخاری به زوج های جوان مددجوی کمیته امداد دیر با همکاری یک شرکت پتروشیمی مستقر در این شهرستان اهدا شد

به گزارش فکرشهر از ایرنا  رییس کمیته امداد امام خمینی  شهرستان دیر روز پنجشنبه در این آیین گفت: اعتبار هزینه شده این اقلام  ۸۶۰ میلیون تومان  توسط این نهاد و همکاری شرکت متانول کاوه تامین شده است.

سید علی حسینی افزود: اقلام جهیزیه اهدایی شامل یخچال،تلویزیون ،اجاق گاز،جارو برقی ، ماشین لباسشویی، آبگرمکن و بخاری است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون۴۶ فقره جهیزیه با اعتبار ۹۲۰ میلیون تومان بین نوعروسان کمیته امداد شهرستان دیر توزیع‌ شده است.

رییس کمیته امداد دیر گفت:همچنین در این مدت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به دامادهای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت شده است.

حسینی اضافه کرد: در حال حاضر ۷۰۰ دانش آموز زیر پوشش این نهاد مقدس است که برای خرید عید سال نیاز به همراهی افراد خیر است.

امام جمعه دیر در این آیین گفت: آنچه ماندگار است کارهای نیکو و کمک به افراد نیازمند است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: با حفظ کرامت انسانی تا می توانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم .

وی خطاب به زوج های جوان گفت: اول زندگی خود را با تاسی به مولا امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و الگو پذیری از این دو بزرگوارآغاز کنید.

مدیرعامل شرکت متانول کاوه دیر نیز گفت: این شرکت با اختصاص بخشی از بودجه‌ خود در حوزه مسئولیت اجتماعی همواره در خدمت رسانی به جامعه پیرامونی اقدام موثری انجام داده است.

فواد جابری افزود:برای تسهیل امر ازدواج جوانان و تلاش برای شروع زندگی مشترک، اهدای جهیزیه یکی از اقداماتی است که می‌توانیم به زوج های جوان ارائه دهیم که امید است در این ماموریت نیز موفق عمل کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر