دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: در تعطیلات نوروز امسال نزدیک به دو میلیون مسافر و گردشگر نوروزی وارد این شهرستان 35 هزار نفری شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم به نقل از قاسم قائدی افزود: ازمجموع مسافران وگردشگرانی که وارد این شهرستان شدند، حدود 500 هزار نفر اقامت کردند.\n\nوی اظهارکرد: براساس آمارهای موجود هرشب حدود 30 هزار گردشگر نوروزی در شهر دیلم اسکان و بین یک تا سه روز ماندگاری داشتند.\n\nوی افزود: میزان ورود گردشگران نوروزی به شهرامام حسن نیز در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش چندبرابری داشت .
کد خبر: ۱۰۶۵۸
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: در تعطیلات نوروز امسال نزدیک به دو میلیون مسافر و گردشگر نوروزی وارد این شهرستان 35 هزار نفری شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم به نقل از قاسم قائدی افزود: ازمجموع مسافران وگردشگرانی که وارد این شهرستان شدند، حدود 500 هزار نفر اقامت کردند.

\n\n

وی اظهارکرد: براساس آمارهای موجود هرشب حدود 30 هزار گردشگر نوروزی در شهر دیلم اسکان و بین یک تا سه روز ماندگاری داشتند.

\n\n

وی افزود: میزان ورود گردشگران نوروزی به شهرامام حسن نیز در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش چندبرابری داشت .

\n\n

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه ورود میهمانان نوروزی به این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای استان بوشهر چندین برابر بود، گفت: گردشگران در مدارس، ساحل، مهمانپذیرها، دانشگاهها، خوابگاههای ادارات، منازل استیجاری و سایر مکان ها اسکان یافتند.

\n\n

قائدی گفت:ساحل زیبا وماسه ای ، بازار تجاری و منطقه گردشگری بندرحماد این شهرستان از عمده نقاط پرجاذبه برای گردشگران بود.

\n\n

وی افزود:اعتبارات اختصاص یافته ازسوی دولت تدبیر و امید نیز نقش بسزایی در ایجاد فضاهای جدید و تغییر مبلمان شهری در ایام تعطیلات نوروز برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به میهمانان نوروزی ایفا کرد.

\n\n

وی گفت: ایجاد بوستانها، بسترسازی وایجاد فضاهای جدید وتغییر مبلمان شهری درسطح شهردیلم وامام حسن سبب تسهیل وروان سازی درامر ترافیک در ایام تعطیلات نوروز شد.

\n\n

فرمانداردیلم ادامه داد: خدمات دهی به جمعیت میلیونی اگرچه تدابیری خاصی را می طلبد اما مسوولان این شهر تمام توان خود را برای رفاه و آسایش و امنیت بویژه درایام بارندگی به هموطنان بکار بردند و در نظر سنجی ها ی بعمل آمده، آنان رضایتمندی خود را دراین زمینه ابراز داشتند.

\n\n

وی گفت: نگاه به گردشگری درسطح شهرستان باعث رونق وتوسعه درزمینه های مختلف می شود که می تواند در جذب بیشترگردشگر در سال های آینده اثرگذار باشد.

\n\n

فرمانداردیلم از خدمات شبانه روزی اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و مردم شریف ونجیب دیلم در میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی قدردانی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر