سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۱۶
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: ۱۲۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی در ۱۰ ماه امسال به ۲۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید وحید حسینی حقیقی افزود:  عمده این تسهیلات در حوزه‌های دامداری ، مشاغل خانگی و قالی بافی برای مردان و زنان مددجو پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: در این مدت ۲۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی نظیر کارگشایی و ودیعه مسکن به ۲۳۵ مددجوی این نهاد پرداخت شد.

حسینی حقیقی گفت:در حوزه مسکن مددجویی ۲۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال درقالب احداث، خرید و تعمیرات به مددجویان پرداخت شد که از این مجموع ۳۸ واحد احداث و ۳۰ واحد آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

 وی میزان درآمد مشارکت های مردمی را در این مدت  ۲۹ میلیاردو ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: ۶ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال نیز  در قالب ۶۴ فقره جهیزیه به ۶۴ نفر از نوعروسان مددجوی این نهاد تعلق گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه بیان کرد: در سال جاری ۲۰۵  دستگاه یخچال، کولر و  بخاری به مددجویان  اهدا شد.

وی گفت: ۱۵ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال لوازم خانگی در مدت ۱۰ ماه امسال به مددجویان پرداخت شد.

حسینی  پرداخت ۲۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال مستمری به  ۳۹۰۰ خانوار ، ۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال در حوزه درمانی ، ۳۹۳ میلیون ریال در حوزه دانشجویی ، ۴ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال در حوزه دانش آموزی و ۴ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال کمک موردی را از دیگر خدمات ارایه شده به مددجویان تحت پوشش این نهاد در مدت یادشده اعلام کرد.

وی یادآورشد: تعداد ۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد (ره) شهرستان گناوه هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر