يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروهی به عنوان دانشجو و طلبه صبح سه شنبه برای آنچه که «اعتراض به بیانیه سوییس و عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای» می خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی بطور غیر قانونی تجمع کردند .\n\nاین در حالی است که پیش تر مقامات مسئول در استانداری تهران اعلام کرده بودند برای این اقدام درخواست مجوز نشده و این تجمع غیرقانونی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا تجمع کنندگان که حدود 200 نفر تخمین زده شدند با در دست داشتن پلاکاردها و توزیع برگه هایی ، مراتب انتقاد خود را از نتایج حاصله از مذاکرات هسته ای ابراز کردند.
کد خبر: ۱۰۶۸۶
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: گروهی به عنوان دانشجو و طلبه صبح سه شنبه برای آنچه که «اعتراض به بیانیه سوییس و عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای» می خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی بطور غیر قانونی تجمع کردند .

\n\n

این در حالی است که پیش تر مقامات مسئول در استانداری تهران اعلام کرده بودند برای این اقدام درخواست مجوز نشده و این تجمع غیرقانونی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا تجمع کنندگان که حدود 200 نفر تخمین زده شدند با در دست داشتن پلاکاردها و توزیع برگه هایی ، مراتب انتقاد خود را از نتایج حاصله از مذاکرات هسته ای ابراز کردند.

\n\n

\n\n

این تجمع درحالی برگزارشده است که مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران اعلام کرده بود هیچ گونه مجوزی برای این تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی صادره نکرده است .

\n\n

«محمدرضا یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این تجمع به دلیل نداشتن مجوز، غیرقانونی است و افراد نباید تن به فعالیت هایی بدهند که قانونی نیست.

\n\n

یوسفی برگزاری هرگونه تجمع، راهپیمایی و میتینگ را منوط به دریافت مجوز لازم از مراجع قانونی دانست و تاکید کرد: باید از فعالیت هایی که خلاف قانون است پرهیز کرد.

\n\n

شرکت کنندگان در این تجمع خلاف قانون مدعی بودند از دانشجویان دانشگاه های امیرکبیر، تهران، دانشگاه های آزاد واحدهای تهران و حوزه های دارالمبلغین، چیذر هستند . 

\n\n

تعداد اندکی از نمایندگان مجلس که از منتقدان سرسخت مذاکرات هسته ای هستند ، در این تجمع غیر قانونی حضور یافتند .

\n\n

باتوجه به اعلام استانداری مبنی بر صادر نشدن هیچگونه مجوز برای برگزاری تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی ، واکنشی در برخورد با تجمع کنندگان صورت نگرفت .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر